2010, prima jumatate a anului

Facem un prim bilant pe 2010, dupa o jumatate de an plina de proiecte de dezvoltare, lansari de servicii premium si diversificarea continua a ofertei de produse. Desi pentru sceptici poate parea surprinzator, situatia economica actuala este o oportunitate pentru modelele de business rapid adaptabile si bazate intr-o mult mai mare masura pe eficienta decat cele traditionale, cum este si cazul comertului online.

In cateva cifre absolute prima jumatate de an la eMAG arata asa:

  • 41 Mil Euro vanzari, in crestere cu 64% fata de perioada similara a anului trecut, pe o piata totala care a scazut in acelasi timp cu 10%
  • 22% cota de piata pe laptopuri si netbookuri, 21 % foto-video, 15% printing (conform Gfk)
  • 10% cota de piata pe smartphone-uri, in coditiile in care operatorii telecom detin 82% din piata, mare parte prin vanzarile subventionate (conform Gfk)
  • 8% cota de piata pe televizoare LCD (conform Gfk)
  • trafic de peste 1 milion de unici lunar, adica aproximativ 20% din utilizatorii activi de internet din Romania ne viziteaza cel putin o data pe luna

Dincolo de cifre, am demonstrat ca toate acestea devin posibile prin investitii importante in oameni la nivel individual si in organizarea echipei, in infrastructura informatica care este coloana vertebrala a organizatiei, precum si in tehnici eficiente de promovare, masurate si adaptate in timp real. Aceasta baza ne permite sa controlam o baza mare de produse, sa oferim promotii foarte bune dar si servicii premium, toate la costuri mai mici decat modelul traditional de retail.

Ne asteptam la o usoara crestere a pietei in a doua jumatate a anului dar si la o crestere accelerata incepand cu anul viitor. Pregatim in acelasi timp intrarea pe noi categorii de produse dar si noi dezvoltari ale platformei eMAG.

Va multumim tuturor pentru increderea pe care ne-o acordati zi de zi.

Comunicatul de presa – descarcati aici.