Casti wireless sport, Qualtec by Koppel®, Bluetooth 5.3, alergare, audio, fara fir, in-ear, microfon handsfree, pentru telefon, USB Type-C, true wireless, universale, rezistente la transpiratie, afisaj LED, GymBuds, negru
Estimat livrare în:
Cumpara mai multe (1 oferta)

Alte oferte
Se încarcă
Se încarcă
Descriere
Specificatii
Caracteristici tehnice
Tip | Behind the ear In ear |
Bluetooth | Da |
Versiune Bluetooth | 5.4 |
True Wireless | Da |
Conectori | USB C |
Functii | Activare vocala Rezistent la praf Iluminare LED Microfon Control tactil Rezistent la transpiratie Design sport |
Impedanta iesire | 32 Ω |
Raspuns in frecventa | 20 - 20 kHz |
Raza maxima semnal | 10 m |
Diametru difuzor | 13 mm |
Caracteristici generale
Continut pachet | 1 x Pereche de casti 1 x Cablu de incarcare USB-C 1 x Manual de utilizare RO | EN 1 x Carcasa de incarcare cu afisaj LED 3 x Perechi dopuri intraauriculare (S, M, L) |
Culoare | Negru mat |
Greutate | 90 g |
Lungime cablu | 30 cm |
Eficienta
Timp incarcare | 90 min |
Autonomie | 42 h |
Brand: Qualtec by Koppel
Pretul produsului include costul de 0.21 de lei aferent colectarii, tratarii si eliminarii DEEE.
eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. In conformitate cu prevederile OUG 140/2021, produsele beneficiaza de garantie legala de conformitate de 24 de luni, cu exceptia continutului digital sau al serviciilor digitale, in cazul carora garantia legala de conformitate este de 60 de luni, potrivit OUG 141/2021. Prevederile anterior mentionate nu sunt aplicabile in cazul produselor alimentare.
Se încarcă
Se încarcă
Review-uri (589 de review-uri)
Excelent
Adauga comentariu
Foarte multumit
Adauga comentariu
Excelent
Impresionează prin claritatea sunetului atât pe frecvențe înalte cât și medii. Fac față și la frecvențe joase până în minimum 20 Hz.
Adauga comentariu
Foarte multumit
Adauga comentariu
Se încarcă
Se încarcă
Intrebarile si raspunsurile clientilor (14 intrebari)
Salutare, Razvan,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Exista posibilitatea ca aceasta sa se fi desincronizat. Pentru a rezolva problema, trebuie sa resetezi castile.
Pentru a face corect resetarea urmeaza in ordinea de mai jos pasii:
1. Intrati pe telefon, mergeti la setari, apoi la meniul Bluetooth. Va fi afisata o lista de dispozitive, printre care si "Qualtec GymBuds". In partea dreapta a numelui castilor apare o rotita. Dati click pe rotita. Se va deschide o noua fereastra doar cu numele castilor. Cautati in aceasta fereastra optiunea "Uitati acest dispozitiv" si dati click pe ea.
Daca numele "Qualtec GymBuds" apare de 2 ori, faceti pasii de mai sus si pentru al doilea dispozitiv din lista cu acest nume.
Cu pasul acesta ati deconectat cu succes castile de la telefon. Va dati seama ca acestea au fost deconectate cu succes, daca rotita de setari nu mai apare in dreptul "Qualtec GymBuds".
2. Dezactivati functia Bluetooth a telefonului, foarte important!
3. Acum este nevoie doar sa luam castile in mana sa le apropiem de ureche cat sa auzim ce e redat. Apasati rapid, de 5 ori simultan pe butonul multifunctional al castilor (vi l-am indicat la pasul 1 mai sus). Un semnal luminos alb se va aprinde pe căști și totodată un semnal vocal „Power off” („Oprire”) se va auzi din fiecare cască indicând că cele două căști s-au stins.
Daca nu ati auzit semnalul sonor, introduceti castile in carcasa timp de 15 secunde, apoi repetati pasul de mai sus pana auziti semnalul sonor.
4. Introduceți ambele căști în carcasă pentru a se încărca timp de 1 minut.
5. Scoateți căștile din carcasă pentru a le porni. Activați funcția Bluetooth a dispozitivului și selectați „Qualtec GymBuds” pentru a le asocia cu acesta.
Multumim foarte mult!
Cu drag,
Răzvan
echipa Koppel
In cazul in care aveți nevoie de asistenta, va rugam sa ne contactați pe WhatsApp in scris, la 0750 450 200, telefonic la același număr si in același interval orar, L-V: 9:00-17:00, sau pe mail la rocontact@bykoppel.com
Editează
Salutare, Razvan,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Exista posibilitatea ca aceasta sa se fi desincronizat. Pentru a rezolva problema, trebuie sa resetezi castile.
Pentru a face corect resetarea urmeaza in ordinea de mai jos pasii:
1. Intrati pe telefon, mergeti la setari, apoi la meniul Bluetooth. Va fi afisata o lista de dispozitive, printre care si "Qualtec GymBuds". In partea dreapta a numelui castilor apare o rotita. Dati click pe rotita. Se va deschide o noua fereastra doar cu numele castilor. Cautati in aceasta fereastra optiunea "Uitati acest dispozitiv" si dati click pe ea.
Daca numele "Qualtec GymBuds" apare de 2 ori, faceti pasii de mai sus si pentru al doilea dispozitiv din lista cu acest nume.
Cu pasul acesta ati deconectat cu succes castile de la telefon. Va dati seama ca acestea au fost deconectate cu succes, daca rotita de setari nu mai apare in dreptul "Qualtec GymBuds".
2. Dezactivati functia Bluetooth a telefonului, foarte important!
3. Acum este nevoie doar sa luam castile in mana sa le apropiem de ureche cat sa auzim ce e redat. Apasati rapid, de 5 ori simultan pe butonul multifunctional al castilor (vi l-am indicat la pasul 1 mai sus). Un semnal luminos alb se va aprinde pe căști și totodată un semnal vocal „Power off” („Oprire”) se va auzi din fiecare cască indicând că cele două căști s-au stins.
Daca nu ati auzit semnalul sonor, introduceti castile in carcasa timp de 15 secunde, apoi repetati pasul de mai sus pana auziti semnalul sonor.
4. Introduceți ambele căști în carcasă pentru a se încărca timp de 1 minut.
5. Scoateți căștile din carcasă pentru a le porni. Activați funcția Bluetooth a dispozitivului și selectați „Qualtec GymBuds” pentru a le asocia cu acesta.
Cu drag,
Răzvan
echipa Koppel
In cazul in care aveți nevoie de asistenta, va rugam sa ne contactați pe WhatsApp in scris, la 0750 450 200, telefonic la același număr si in același interval orar, L-V: 9:00-17:00, sau pe mail la rocontact@bykoppel.com
Editează
Salutare, Razvan,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Exista posibilitatea ca aceasta sa se fi desincronizat. Pentru a rezolva problema, trebuie sa resetezi castile.
Pentru a face corect resetarea urmeaza in ordinea de mai jos pasii:
1. Intrati pe telefon, mergeti la setari, apoi la meniul Bluetooth. Va fi afisata o lista de dispozitive, printre care si "Qualtec GymBuds". In partea dreapta a numelui castilor apare o rotita. Dati click pe rotita. Se va deschide o noua fereastra doar cu numele castilor. Cautati in aceasta fereastra optiunea "Uitati acest dispozitiv" si dati click pe ea.
Daca numele "Qualtec GymBuds" apare de 2 ori, faceti pasii de mai sus si pentru al doilea dispozitiv din lista cu acest nume.
Cu pasul acesta ati deconectat cu succes castile de la telefon. Va dati seama ca acestea au fost deconectate cu succes, daca rotita de setari nu mai apare in dreptul "Qualtec GymBuds".
2. Dezactivati functia Bluetooth a telefonului, foarte important!
3. Acum este nevoie doar sa luam castile in mana sa le apropiem de ureche cat sa auzim ce e redat. Apasati rapid, de 5 ori simultan pe butonul multifunctional al castilor (vi l-am indicat la pasul 1 mai sus). Un semnal luminos alb se va aprinde pe căști și totodată un semnal vocal „Power off” („Oprire”) se va auzi din fiecare cască indicând că cele două căști s-au stins.
Daca nu ati auzit semnalul sonor, introduceti castile in carcasa timp de 15 secunde, apoi repetati pasul de mai sus pana auziti semnalul sonor.
4. Introduceți ambele căști în carcasă pentru a se încărca timp de 1 minut.
5. Scoateți căștile din carcasă pentru a le porni. Activați funcția Bluetooth a dispozitivului și selectați „Qualtec GymBuds” pentru a le asocia cu acesta.
Cu drag,
Răzvan
echipa Koppel
In cazul in care aveți nevoie de asistenta, va rugam sa ne contactați pe WhatsApp in scris, la 0750 450 200, telefonic la același număr si in același interval orar, L-V: 9:00-17:00, sau pe mail la rocontact@bykoppel.com
Editează
Salutare, Razvan,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Exista posibilitatea ca aceasta sa se fi desincronizat. Pentru a rezolva problema, trebuie sa resetezi castile.
Cu drag,
Răzvan
echipa Koppel
In cazul in care aveți nevoie de asistenta, va rugam sa ne contactați pe WhatsApp in scris, la 0750 450 200, telefonic la același număr si in același interval orar, L-V: 9:00-17:00, sau pe mail la rocontact@bykoppel.com
Editează
Salutare, Razvan,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Exista posibilitatea ca aceasta sa se fi desincronizat. Pentru a rezolva problema, trebuie sa resetezi castile.
Pentru a face corect resetarea urmeaza in ordinea de mai jos pasii:
1. Intrati pe telefon, mergeti la setari, apoi la meniul Bluetooth. Va fi afisata o lista de dispozitive, printre care si "Qualtec GymBuds". In partea dreapta a numelui castilor apare o rotita. Dati click pe rotita. Se va deschide o noua fereastra doar cu numele castilor. Cautati in aceasta fereastra optiunea "Uitati acest dispozitiv" si dati click pe ea.
Daca numele "Qualtec GymBuds" apare de 2 ori, faceti pasii de mai sus si pentru al doilea dispozitiv din lista cu acest nume.
Cu pasul acesta ati deconectat cu succes castile de la telefon. Va dati seama ca acestea au fost deconectate cu succes, daca rotita de setari nu mai apare in dreptul "Qualtec GymBuds".
2. Dezactivati functia Bluetooth a telefonului, foarte important!
3. Acum este nevoie doar sa luam castile in mana sa le apropiem de ureche cat sa auzim ce e redat. Apasati rapid, de 5 ori simultan pe butonul multifunctional al castilor (vi l-am indicat la pasul 1 mai sus). Un semnal luminos alb se va aprinde pe căști și totodată un semnal vocal „Power off” („Oprire”) se va auzi din fiecare cască indicând că cele două căști s-au stins.
Daca nu ati auzit semnalul sonor, introduceti castile in carcasa timp de 15 secunde, apoi repetati pasul de mai sus pana auziti semnalul sonor.
4. Introduceți ambele căști în carcasă pentru a se încărca timp de 1 minut.
5. Scoateți căștile din carcasă pentru a le porni. Activați funcția Bluetooth a dispozitivului și selectați „Qualtec GymBuds” pentru a le asocia cu acesta.
Cu drag,
Răzvan
echipa Koppel
In cazul in care aveți nevoie de asistenta, va rugam sa ne contactați pe WhatsApp in scris, la 0750 450 200, telefonic la același număr si in același interval orar, L-V: 9:00-17:00, sau pe mail la rocontact@bykoppel.com
Editează
Salutare, Razvan,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Exista posibilitatea ca aceasta sa se fi desincronizat. Pentru a rezolva problema, trebuie sa resetezi castile.
Pentru a face corect resetarea urmeaza in ordinea de mai jos pasii:
1. Intrati pe telefon, mergeti la setari, apoi la meniul Bluetooth. Va fi afisata o lista de dispozitive, printre care si "Qualtec GymBuds". In partea dreapta a numelui castilor apare o rotita. Dati click pe rotita. Se va deschide o noua fereastra doar cu numele castilor. Cautati in aceasta fereastra optiunea "Uitati acest dispozitiv" si dati click pe ea.
Daca numele "Qualtec GymBuds" apare de 2 ori, faceti pasii de mai sus si pentru al doilea dispozitiv din lista cu acest nume.
Cu pasul acesta ati deconectat cu succes castile de la telefon. Va dati seama ca acestea au fost deconectate cu succes, daca rotita de setari nu mai apare in dreptul "Qualtec GymBuds".
2. Dezactivati functia Bluetooth a telefonului, foarte important!
3. Acum este nevoie doar sa luam castile in mana sa le apropiem de ureche cat sa auzim ce e redat. Apasati rapid, de 5 ori simultan pe butonul multifunctional al castilor (vi l-am indicat la pasul 1 mai sus). Un semnal luminos alb se va aprinde pe căști și totodată un semnal vocal „Power off” („Oprire”) se va auzi din fiecare cască indicând că cele două căști s-au stins.
Daca nu ati auzit semnalul sonor, introduceti castile in carcasa timp de 15 secunde, apoi repetati pasul de mai sus pana auziti semnalul sonor.
4. Introduceți ambele căști în carcasă pentru a se încărca timp de 1 minut.
5. Scoateți căștile din carcasă pentru a le porni. Activați funcția Bluetooth a dispozitivului și selectați „Qualtec GymBuds” pentru a le asocia cu acesta.
Cu drag,
Răzvan
echipa Koppel
In cazul in care aveți nevoie de asistenta, va rugam sa ne contactați pe WhatsApp in scris, la 0750 450 200, telefonic la același număr si in același interval orar, L-V: 9:00-17:00, sau pe mail la rocontact@bykoppel.com
Editează
Salutare, Razvan,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Exista posibilitatea ca aceasta sa se fi desincronizat. Pentru a rezolva problema, trebuie sa resetezi castile.
Pentru a face corect resetarea urmeaza in ordinea de mai jos pasii:
1. Intrati pe telefon, mergeti la setari, apoi la meniul Bluetooth. Va fi afisata o lista de dispozitive, printre care si "Qualtec GymBuds". In partea dreapta a numelui castilor apare o rotita. Dati click pe rotita. Se va deschide o noua fereastra doar cu numele castilor. Cautati in aceasta fereastra optiunea "Uitati acest dispozitiv" si dati click pe ea.
Daca numele "Qualtec GymBuds" apare de 2 ori, faceti pasii de mai sus si pentru al doilea dispozitiv din lista cu acest nume.
Cu pasul acesta ati deconectat cu succes castile de la telefon. Va dati seama ca acestea au fost deconectate cu succes, daca rotita de setari nu mai apare in dreptul "Qualtec GymBuds".
2. Dezactivati functia Bluetooth a telefonului, foarte important!
3. Acum este nevoie doar sa luam castile in mana sa le apropiem de ureche cat sa auzim ce e redat. Apasati rapid, de 5 ori simultan pe butonul multifunctional al castilor (vi l-am indicat la pasul 1 mai sus). Un semnal luminos alb se va aprinde pe căști și totodată un semnal vocal „Power off” („Oprire”) se va auzi din fiecare cască indicând că cele două căști s-au stins.
Daca nu ati auzit semnalul sonor, introduceti castile in carcasa timp de 15 secunde, apoi repetati pasul de mai sus pana auziti semnalul sonor.
4. Introduceți ambele căști în carcasă pentru a se încărca timp de 1 minut.
5. Scoateți căștile din carcasă pentru a le porni. Activați funcția Bluetooth a dispozitivului și selectați „Qualtec GymBuds” pentru a le asocia cu acesta.
Cu drag,
Răzvan
echipa Koppel
In cazul in care aveți nevoie de asistenta, va rugam sa ne contactați pe WhatsApp in scris, la 0750 450 200, telefonic la același număr si in același interval orar, L-V: 9:00-17:00, sau pe mail la rocontact@bykoppel.com
Editează
Salutare, Razvan,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Exista posibilitatea ca aceasta sa se fi desincronizat. Pentru a rezolva problema, trebuie sa resetezi castile.
Pentru a face corect resetarea urmeaza in ordinea de mai jos pasii:
1. Intrati pe telefon, mergeti la setari, apoi la meniul Bluetooth. Va fi afisata o lista de dispozitive, printre care si "Qualtec GymBuds". In partea dreapta a numelui castilor apare o rotita. Dati click pe rotita. Se va deschide o noua fereastra doar cu numele castilor. Cautati in aceasta fereastra optiunea "Uitati acest dispozitiv" si dati click pe ea.
Daca numele "Qualtec GymBuds" apare de 2 ori, faceti pasii de mai sus si pentru al doilea dispozitiv din lista cu acest nume.
Cu pasul acesta ati deconectat cu succes castile de la telefon. Va dati seama ca acestea au fost deconectate cu succes, daca rotita de setari nu mai apare in dreptul "Qualtec GymBuds".
2. Dezactivati functia Bluetooth a telefonului, foarte important!
3. Acum este nevoie doar sa luam castile in mana sa le apropiem de ureche cat sa auzim ce e redat. Apasati rapid, de 5 ori simultan pe butonul multifunctional al castilor (vi l-am indicat la pasul 1 mai sus). Un semnal luminos alb se va aprinde pe căști și totodată un semnal vocal „Power off” („Oprire”) se va auzi din fiecare cască indicând că cele două căști s-au stins.
Daca nu ati auzit semnalul sonor, introduceti castile in carcasa timp de 15 secunde, apoi repetati pasul de mai sus pana auziti semnalul sonor.
4. Introduceți ambele căști în carcasă pentru a se încărca timp de 1 minut.
5. Scoateți căștile din carcasă pentru a le porni. Activați funcția Bluetooth a dispozitivului și selectați „Qualtec GymBuds” pentru a le asocia cu acesta.
Cu drag,
Răzvan
echipa Koppel
In cazul in care aveți nevoie de asistenta, va rugam sa ne contactați pe WhatsApp in scris, la 0750 450 200, telefonic la același număr si in același interval orar, L-V: 9:00-17:00, sau pe mail la rocontact@bykoppel.com
Editează
Salutare, Gabriel,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Din pacate nu se poate modifica nivelul bass-ului.
Cu drag,
Razvan
Echipa Koppel
Serviciul clienti Koppel este disponibil la 0750 450 200 (L-V: 9:00-17:00) sau pe mail la rocontact@bykoppel.com
Editează
Salut!
As vrea să stiu dacă muzica din telefon este dată la maxim se aude în afara căștilor? Editează
Salutare, Cosmin,
Iti multumim ca ne-ai scris!
In cazul in care setati volumul castilor la maxim, acestea se vor auzi într-o măsură foarte mică, astfel încât impactul va fi minim si aproape insesizabil persoanelor din jur.
Cu drag,
Razvan
Echipa Koppel
Serviciul clienti Koppel este disponibil la 0750 450 200 (L-V: 9:00-17:00) sau pe mail la rocontact@bykoppel.com.
Editează
Salutare, Dan,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Da, acestea se vor conecta la orice dispozitiv cu bluetooth.
Cu drag,
Alexandra
Echipa Koppel
Serviciul clienti Koppel este disponibil la 0750 450 200 (L-V: 9:00-17:00) sau pe mail la rocontact@bykoppel.com.
Editează
Salutare, Luca,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Autonomia castilor difera in functie de modul lor de utilizare, neputand sa iti spunem eaxct cat vor tine acestea incarcate deoarece nu stim cum vor fi folosite. Conform feedback-ului utilizatorilor, autonomia scazuta nu este o caracteristica a GymBuds.
Cu drag,
Alexandra
Echipa Koppel
Serviciul clienti Koppel este disponibil la 0750 450 200 (L-V: 9:00-17:00) sau pe mail la rocontact@bykoppel.com.
Editează
Salutare, Darius,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Castile functioneaza si atunci cand mergeti cu bicicleta.
Cu drag,
Alexandrina
echipa Koppel
rocontact@bykoppel.com
Editează
Salutare, Andra,
Iti multumim ca ne-ai scris!
Serviciul clienti Koppel este disponibil la 0750 450 200 (L-V: 9:00-17:00) sau pe mail la rocontact@bykoppel.com.
Cu drag,
Alexandrina
echipa Koppel
rocontact@bykoppel.com
Editează
Buna Teodor,
Pentru acest lucru trebuie sa consulti instructiunile ceasului tau.
Cu drag,
Alexandra
Echipa Koppel
rocontact@bykoppel.com
Editează