Combina frigorifica Samsung RB33J3830SA/EF, 321 l, Clasa F, No Frost, Compresor Digital Inverter, Dozator apa, Display, H 185 cm, Argintiu
Se încarcă
Se încarcă
Descriere
Specificatii
Caracteristici generale
Tip incastrare | Standard |
Suprafata | Inox |
Tip display | LCD |
Deschidere usa | Dreapta Usi reversibile |
Sistem de racire No Frost | Frigider Congelator |
Clasa energetica potrivit noilor etichete energetice adoptate la nivelul UE | Clasa F |
Nivel zgomot | 37 dB |
Volum net total | 338 l |
Compartimente speciale | Compartiment legume & fructe |
Accesorii incluse | Suport pentru oua Suport pentru sticle Tava pentru gheata |
Culoare | Argintiu |
Specificatii tehnice
Tehnologie | All Around Cooling |
Numar compresoare | 1 |
Sistem racire | No Frost |
Consum anual energie | 317 kWh |
Clasa climatica | SN - N - ST |
Agent racire | R600A |
Tensiune alimentare | 230 V 240 V |
Autonomie fara curent | 20 h |
Frigider
Volum net frigider | 230 l |
Numar rafturi frigider | 4 |
Numar rafturi usi | 4 |
Sistem dezghetare frigider | Automat |
Material rafturi | Sticla securizata |
Congelator
Volum net congelator | 108 l |
Numar compartimente | 3 |
Sistem dezghetare congelator | Automat |
Capacitate de inghet / 24h | 13 Kg |
Functii & siguranta
Dozator apa | Da |
Functii | Iluminat interior LED |
Semnalare audio | Usa deschisa |
Dimensiuni
Latime | 59.5 cm |
Adancime | 66.8 cm |
Inaltime | 185 cm |
Greutate | 67.5 Kg |
Brand: Samsung
eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. In conformitate cu prevederile OUG 140/2021, produsele beneficiaza de garantie legala de conformitate de 24 de luni, cu exceptia continutului digital sau al serviciilor digitale, in cazul carora garantia legala de conformitate este de 60 de luni, potrivit OUG 141/2021. Prevederile anterior mentionate nu sunt aplicabile in cazul produselor alimentare.
Se încarcă
Se încarcă
Review-uri (374 de review-uri)
A pierdut agentul de racire dupa 2 ani
Nu recomand!
Adauga comentariu
Multumit
Adauga comentariu
S-a rezolvat
Sunt demagita, doar 4 ani? Și nu am încredere nici cu scosul din priza 10 ore, asta înseamnă să pierd și tot ce am în congelator, frigiderul l-am golit deja. Și să plătesc deplasarea și evaluarea firmei care să constate dacă e stricat compresorul care e 10 ani in garanție, nici asta nu înțeleg.
Update: a mers. L-am scos 10 ore din priza și merge. Mulțumesc!
Adauga comentariu
Excelent
Adauga comentariu
Foarte multumita
Adauga comentariu
Imi place
Am avut cateva emotii privind urcarea cu liftul, dar a incaput fest. Curierii au fost f amabili si atenti cu produsul si l-au adus pana in casa.
L-am lasat 2 zile sa se odihneasca, apoi l-am bagat in priza. Dupa 30 min, frigea lateral stanga-dreapta de nu puteam pune mana pe el fara sa fac rani, inclusiv chederul. M-am speriat si l - am scos din priza. Interiorul nici nu era inca desfacut. Am decis returnarea.
Returul a fost programat la doua zile dupa solicitare, insa inainte de returnare, am mai citit postari ale celor de la Samsung care, desi nu au scris nimic in cartea tehnica, considera ca este normal aceasta supraincalzire si am decis sa-l mai bag inca o data in priza si sa vedem ce se intampla.
S-a incins iar, l-am lasat sa se autoregleze si ulterior, s-a racit. Se mai incalzeste lateral inca, dar nici pe departe la fel de tare ca prima oara si se raceste ulterior. Azi implineste 24 ore de functionare. Deocamdata este silentios, arata bine si nu am motive de nemultumire. Singura nedumerire este ca nu inteleg care sunt distantierele desenate la pag 17, intr-o poza mult prea mica ca sa te poata lamuri.
Oare nu exista forma electronica a acestei poze sau un desen mai clar? De unde luam acesti distantieri?
Referitor la functionare, voi posta si mai tarziu impresii. Pana acum maximul de apreciere, din partea mea!
Adauga comentariu
Revin dupa 2 saptamani. Este silentios. Scoate niste clipoceli undeva in spate, dar nu este deranjant pt noi. Doar pisicile sunt contrariate.
In rest, doar de bine.
Tot nu am aflat care sunt distantierele
Noi il folosim de 5 ani fara probleme. Lateralele sunt mereu calde chiar foarte calde as putea spune(ca un calorifer)dar nu am avut nici o problema cu el, nu ingheata, seteI digital temperatura.... E grozav.
Se încarcă
Se încarcă
Intrebarile si raspunsurile clientilor (30 de intrebari)
Bună ziua. Am aceasta combina cumpărată în 2018. Cat are garanție? 2 ani sau 10 ani compresorul? De azi nu mai răcește frigiderul, congelatorul pare ca răcește. Nici nu are 5 ani. Asa proasta sa fie? Cum procedez acum? La alte produse de la emag am garanția în cont, la combina nu. Mulțumesc! Editează
Salut!
Garanția extinsă de 10 ani se aplică doar pentru motorul de tip Digital Inverter (în baza documentului de achiziție, în cadrul centrelor service autorizate Samsung), combina în sine fiind acoperită de o perioadă de garanție standard de 24 de luni. Astfel, având în vedere informațiile oferite, te rugăm să contactezi un centru service autorizat Samsung, prin intermediul centrului de suport dedicat, la numerele de telefon 0800872678 (apel gratuit), respectiv *8000 (apel tarifat în reţea), pentru a solicita un control la domiciliu, din partea unui tehnician specializat.
Editează
Salut!
În cazul în care nu ai făcut-o deja, te rugăm să ne contactezi prin intermediul centrului de suport Samsung, la numerele de telefon 0800872678 (apel gratuit), respectiv *8000 (apel tarifat în reţea), atât pentru a ne ajuta cu informații suplimentare în ceea ce privește comportamentul adus în discuție, cât și pentru a solicita un control la domiciliu, din partea unui tehnician specializat.
Editează
Salut!
Combina frigorifică Samsung RB33J3830SA beneficiază de o perioadă de garanție standard de 24 de luni, conform informațiilor afișate în cadrul secțiunii Beneficii.
Editează
Buna seara! Am cumparat aceasta combina frigorifica in data de 25.07.2017. De 1 luna de zile nu mai ingheata congelatorul. Am cerut parerea mai multor persoane in domeniu si ni s-a spus ca ar fi de la compresor, pentru care avem garantie 10 ani. Ne puteti ajuta cu un nr de telefon pentru un service autorizat Samsung in judetul Ialomita, noi locuind in orasul Tandarei? Multumim si asteptam raspunsul dvs. Editează
Salut!
În cazul în care nu ai făcut-o deja, te rugăm să ne contactezi direct prin intermediul centrului de suport Samsung, la numerele de telefon 0800872678 (apel gratuit), respectiv *8000 (apel tarifat în reţea), atât pentru a ne ajuta cu informații suplimentare în ceea ce privește comportamentul adus în discuție, cât și pentru a solicita un control la domiciliu, din partea unui tehnician specializat.
Editează
Salut!
În cazul în care nu ai făcut-o deja, îți recomandăm să contactezi direct reprezentanții eMAG, prin intermediul secțiunii dedicate (Suport clienți), pentru a solicita informații suplimentare în ceea ce privește livrarea produselor electrocasnice.
Editează
Bună seara am o combina Samsung No Frost După cumpărarea de 3 luni are depuneri de gheata supa ultimul raft din congelator va rog sa ma ajutați cu un răspuns va mulțumesc Editează
Salut!
Conform noilor standarde europene de evaluare a eficienței, introduse la data de 1 martie 2021, combina frigorifică Samsung RB33J3830SA este încadrată în clasa de eficiență energetică F (corespondentul vechii etichete A+).
Editează
Buna ziua! As dori sa cumpăr și eu acest frigider dar nu știu dacă noua clasa energetica o sa consume foarte mult curent. Stiam ca F consuma foarte mult Editează
Buna ziua! As dori sa cumpar și eu aceasta combina frigorifica dar nu înțeleg noua clasa energetica.Știam ca aceasta clasa F consuma foarte mult curent Editează
Bună ziua, în legătură cu factura unui frigider cum se procedează dacă am pierdut-o? Aștept răspuns, mulțumesc Editează
Bună ziua și îmi cer scuze probabil aceasta întrebare a mai fost adresata.
Urmează sa primesc acest tip de Combina frigorifica
-Care sunt pasii care trebuie sa ii fac pentru a funcționa corespunzător? Editează
Salut!
Prima noastră recomandare este să pui în funcțiune combina frigorifică după cel puțin 12 ore de la despachetarea acesteia. De asemenea, reamintim faptul că utilizarea optimă a combinei presupune existența unui spațiu liber de minimum 50 de milimetri pe fiecare latură, pentru a fi asigurat un flux constant de aer. Nu uita să eviți atât supraaglomerarea frigiderului (poate duce la obturarea orificiilor ce asigură fluxul de aer intern), cât și introducerea unor mâncăruri fierbinți sau calde (temperatura interioară poate înregistra creșteri drastice).
Editează
Buna ziua, am cumpărat aceasta combina de 6 luni dar deși e setată pe temperatura mica i gheata mâncarea, ce poate fi? Editează
Salut!
Înainte de toate, îți recomandăm să te asiguri că orificiile ce asigură fluxul de aer intern nu sunt obturate (cauza principală o reprezintă supraaglomerarea frigiderului). De asemenea, reamintim faptul că funcționarea optimă a acestei combine frigorifice presupune existența unui spațiu liber de minimum 50 de milimetri pe fiecare latură, pentru a se asigura un flux constant de aer.
În cazul în care comportamentul descris se menține, te rugăm să ne contactezi și prin intermediul centrului de suport Samsung, la numerele de telefon 0800872678 (apel gratuit), respectiv *8000 (apel tarifat în reţea), atât pentru a ne ajuta cu mai multe detalii în ceea ce privește modul de utilizare a combinei, cât și pentru a solicita un control la domiciliu, din partea unui tehnician specializat.
Editează
Salut!
Combinele frigorifice ce nu necesită racordare la rețeaua de apă (modelul RB33J3830SA este echipat cu un recipient cu umplere manuală) nu utilizează filtre de apă.
Editează
Irinel Ghioc 23 Sep 2022 Editează
Frigiderul nu se pune lângă calorifer, cea mai mare greșeală