Consultanta de urgenta SOS GDPR - asistenta de specialitate in domeniul protectiei datelor personale

Estimat livrare în:

Vezi optiuni de livrare pentru:
Informatii:
  • 14 zile drept de retur

PRP: 7.138,81 Lei

5.352,62 Lei

In rate: de la 308,00 Lei / luna detalii

Vândut și livrat de: ELMARCONT

În stoc eMAG Genius

Cumpara in Rate
de la 308,00 Lei

Se încarcă

Se încarcă

Descriere

IMPORTANT: Dupa achizitie in contul dvs. eMAG se va incarca factura fiscala care va contine detaliile necesare pentru descarcarea produsului comandat.


Serviciul consultanta de urgenta SOS GDPR vine in sprijinul organizatiei prin acordara de consultanta de specialitate in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, respectarii si conformarii la prevederile Regulamentului European 679/2016, precum si a legislatiei nationale din acest domeniu.

 

In urma multiplelor solicitari venite din partea participantilor la cursurile de formare DPO Responsabil cu protectia datelor, de Initiere in GDPR si de formare continua Incidente de securitate GDPR & CyberSecurity, organizate de compania noastra impreuna cu Catedra Internationala Onorifica ”Jean Bart” (realizata impreuna cu Academia Romana), a clientilor nostri pe care i-am asistat in implementarea GDPR, precum si pentru a veni in ajutorul dumneavoastra, va punem la dispozitie un nou serviciu de suport si consultanta de specialitate in domeniul protectiei datelor cu caracter personal.

Formularea unei notificari sau raspunderea la solicitarile transmise de Autoritatea de supraveghere ANSPDCP, sunt chestiuni foarte importante si acestea trebuie realizate intr-un mod profesionst si adecvat pentru a putea sustine organizatia si evita sanctiuni majore. Intarzirerea prezentarii raspunsului genereaza o penalizare in valoare de 3000 lei pentru fiecare zi cu care a fost depasit termenul trasat de Autoritate. Daca considerati oportun, profitati de acest produs si utilizati echipa de specialisti din domeniu protectiei datelor a Euro Market Solutions pentru a va indruma si sustine in astfel de situatii. 
 

Aria de acoperire a serviciilor consultanta de urgenta SOS GDPR vizeaza urmatoarele:

  • Formularea adecvata de Notificari privind incalcari, brese, incidente de securitate a datelor personale;
  • Consultanta, evaluari, investigatii, masuri corective, plan remediere - tratamemt pentru incidentele de securitate;
  • Formularea adecvata a raspunsului pentru investigatiile si solicitarile Autoritatilor competente;
  • DSAR - Investigatii, validare, formularea raspunsurilor corespunzatoare pentru persoanele vizate in cazul exercitarii drepturilor sale sau a unor incidente de securitate.
  • Contestatii, cai de atac (procese verbale, investigatii,  masuri, sanctiuni, etc.);

In partea a doua a prezentarii am inclus 10 exemple pentru a intelege ce inseamna si presupune un incident de securitate asupra datelor personale.

Ai o problema? Ai o bresa sau un incident d securitate? In 72 de ore trebuie sa o raportezi! Comanda chiar acum serviciul consultanta de urgenta S.O.S. GDPR

Caracteristici ale serviciului consultanta de urgenta SOS GDPR   

  • Serviciile se vor presta la distanta, dar implica comunicarea telefonica si prin email;
  • Serviciul SOS GDPR include un numar de 5 ore de consultanta;
  • Eventualele ore suplimentare sunt taxate cu 450 lei/ora;
  • Eventualele costuri de deplasare sunt suportate de beneficiar.

In cel mai scurt timp posibil, un reprezentant al echipei noastre de specialisti va contacta persoana care achizitionat produsul pentru a stabili detaliile necesare oferirii serviciilor.
Pentru alte arii de acoperire puteti sa ne contactati si impreuna identificam o solutie viabila.


Serviciul consultanta de urgenta SOS GDPR  ofera suportul in desfasurarea activitatii organizatiilor din punct de vedere al protectiei datelor cu caracter personal, sustine activitatea si actiunile prin care acestea trebuie sa notifice sau sa raspunda solicitarilor si investigatiilor din partea Autoritatilor competente (inclusiv ANSPDCP), precum si pentru verificarea si recomandarea de masuri tehnice si organizatorice pentru mentinerea unui grad adecvat de conformitate la Regulamentul European 679/2016.


Incepand cu luna Iulie 2019, Autoritatea de supraveghere din Romania, A.N.S.P.D.C.P.  a aplicat sanctiuni prin amenzi pe care le-a facut publice: 130.000 euro unei banci, 15.000 euro unui hotel, 3.000 euro unui site web.

Autoritatea a programat si demarat aproape 400 de controale inopinate la entitatile publice si private in care vor si au fost verificate masurile intreprinse, modul in care se realizeaza procesarea si este asigurata protectia si confidentialitatea datelor detinute conform Procedurii de efectuare a investigatiilor nr. 161/09.10.2018 si in baza Legii 190/2018


In cazul in care o organizatie identifica o bresa de securitate, daca sunt afectate date cu caracter personale, organizatia are obligatia de a notifica fara intarziere, in maxim 72 de ore, Autoritatea de supraveghere compenenta (ANSPDCP pentru Romania), in caz contrar aceasta risca sanctiuni financiare severe.

GDPR defineste o "incalcare a datelor cu caracter personal" la articolul 4 alineatul (12):

"O incalcare a securitatii care duce la distrugerea, pierderea, modificarea, dezvaluirea neautorizata sau accesul la datele personale transmise, stocate sau prelucrate in alt mod, in mod accidental sau ilegal".

In conformitate cu Regulamentul General al UE privind protectia datelor - "GDPR" - incalcarile de date cu caracter personal care pot duce la riscul de vatamare a persoanelor afectate trebuie sa fie notificate organismelor de reglementare a datelor. In cazul in care incalcarea este susceptibila sa genereze un risc ridicat de vatamare, persoanele vizate afectate trebuie, de asemenea, sa fie instiintate.

Exista un termen foarte scurt pentru notificarea autoritatilor de reglementare in domeniul protectiei datelor. Organizatiile care determina scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal trebuie sa notifice incalcarile datelor cu caracter personal fara intarzieri nejustificate si, daca este posibil, nu mai mult de 72 de ore dupa ce au luat cunostinta de aceasta.

In cazul in care se declanseaza obligatia de notificare a persoanelor afectate, aceste notificari trebuie efectuate fara intarzieri nejustificate.


Exemple de brese sau incidente de securitate a datelor personale extrase din cursul Incidente de securitate GDPR & CyberSecurity

Exemplu 1 – pierdere echipamente
Pierderea unui echipament (telefon, smart watch, notebook, tableta, etc.) sau a unui suport de stocare (card date, sim, stick usb, hard-disk extern, etc.) este un incident de securitate, iar in functie de continutul stocat sau la care echipamentul era autentificat, poate devine un incident de securitate asupra datelor.

Exemplu 2 – pierdere baza de date
Un exemplu de pierdere a datelor personale poate include in cazul in care un dispozitiv care contine o copie a bazei de date a clientilor unui Operator a fost pierdut sau furat. 

Exemplu 3 – expunerea datelor angajatilor
Datele angajatilor unei fabrici de textile au fost dezvaluite. Datele includeau adresele personale, componenta familiei, salariul lunar si cererile medicale ale fiecarui angajat. In acest caz, fabrica de textile trebuie sa informeze autoritatea de supraveghere cu privire la incalcarea securitatii datelor. 

Exemplu 4 – expunerea datelor pacientilor
Un angajat al unui spital decide sa copieze datele pacientilor pe un CD/stick usb sau sa si le transmita pe cloud sau pe e-mailul personal. Ulterior acesta publica in mediul online acele informatii. Spitalul afla cateva zile mai tarziu. Din momentul in care afla, spitalul are la dispozitie 72 de ore pentru a informa autoritatile competente de incident.

Exemplu 5 – expunerea public a unui fisier de export
O companie efectueaza migrarea siteului de pe un server pe altul si pentru aceasta genereaza din panoul de comanda al siteului, un fisier de export. In siteul nou incarca pe server fisierul cu datele exportate pentru a realiza importul. Dupa restabilirea datelor prin procesul de import, operatorul uita sa stearga cele doua fisiere de export. Acestea aflandu-se pe serverul web intr-un folder neprotejat devin accesibile publicului larg si motoarelor de cautare. Daca fisierul de export contine date cu caracter personal (datele utilizatorilor, tranzactii, abonati newsletter, etc), organizatia trebuie sa notifice Autoritatea de supraveghere si persoanele vizate afectate.

Exemplu 6 – expunerea datelor din neglijenta
In cabina de paza, persoana desemnata cu inregistrarea persoanelor care intra sau parasesc organizatia, poate parasi incinta pentru mici activitati, iar daca registrul respectiv ramane nesupravegheat, o persoana rau intentionata ar putea fotografia sau chiar sustrage registrul. Un astfel de eveniment reprezinta o incalcare de securitate.

Exemplu 7 – liste de evenimente expuse
In diverse situatii, sunt pozitionate la intrare mape cu liste cu participanti (clienti cazati care urmeaza sa i-a micul dejun, lista invitatilor la un eveniment, lista cu participanti la un seminar/conferinta/eveniment, etc.), liste ce pot contine numele unor personale si date personale ale acestora. In cazul in care o persoana neautorizata are acces si vizualizeaza/fotografiaza o astfel de lista, reprezinta o bresa de securitate. Acesta poate compromite datele surprinse prin expunerea publica.

Exemplu 8 – aplicatii cu erori de programare 1
In cazul in care o aplicatie (web, de sine statatoare, pentru tableta, telefon  mobil, etc.) din cauza unor erori de programare, poate prezenta unor persoane neautorizate informatiile apartinand altor persoane, reprezinta un incident de securitate. 

Exemplu 9 – transmitere e-mail spre destinatar gresit
Daca din graba, automatism sau neglijenta, un utilizator transmite un e-mail ce contine date cu caracter personal (liste de clienti, comenzi, participare, semnaturi, etc.) catre un alt destinatar din agenda sa sau pur si simplu greseste o litera a adresei destinatarului, atunci are loc o incalcare a securitatii datelor, deoarece acestea au fost transmise spre persoane neautorizate.

Exemplu 10 – pierderea corespondentei
Trimiterea de catre un angajat unui document ce contine o lista cu date de contact ale clientilor sau angajatilor catre un furnizor de servicii prin serviciile de curierat, iar corespondenta se pierde, aceasta situatie reprezinta un incident de securitate, chiar daca corespondenta este pierduta de angajat sau ulterior de compania de curierat.
 


Notificare legala: aceasta descirere, conceptul precum si continutul documentelor digitale incluse in tool-kiturile GDPR oferite de Euro Market Solutions srl sunt protejate de drepturi de autor in temeiul legii nr. 8/1996 si orice copiere, distribuire, reproducere, republicare reprezinta contraventie. Ne rezervam dreptul de a solicita despagubiri pentru prejudiciile cauzate.

In calitate de autor, va anuntam ca nu permitem reinterpretarea, repoducerea sau copierea partiala sau totala a aceastei descieri precum si a continutul documentelor, iar in cazul in care vom descoperi astfel de copii ne rezervam dreptul de a solicita prejudicii materiale si morale.

Pentru evitarea conflictului de interese, prin plasarea comenzii, clientul declara ca pe propria raspundere ca la data plasarii comenzii nu desfasoara niciun fel de activitate similara activitatilor desfasurate de Euro Market Solutions srl, incluzand, printre altele, crearea si administrarea unui site/portal/magazin/blog din domeniul legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal, prestarea de servicii catre organizatii nationale sau straine privind implementarea normelor GDPR, crearea, vanzarea sau distribuirea de documente / kituri / seturi / toolkituri similare prezentului material digital, organizarea de cursuri in domeniul protectiei datelor, crearea si distribuirea de continut (articole, carti, carduri de memorie, stick-uri de memorie, cduri, dvduri, materiale digitale/tiparite) in domeniul protectiei datelor cu caracter personal pe orice suport, gratuit sau in schimbul unei remuneratii.In situatia in care Euro Market Solutions srl constata existenta unui conflict de interese are dreptul sa declare rezilierea/rezolutiunea contractului, urmand ca orice utilizare ulterioara a materialului digital sau a rezultatelor acestuia sa inceteze de la data primirii declaratiei de reziliere/rezolutiune unilaterala pe e-mail.

Specificatii

Caracteristici generale

Tip aplicatie Assets
Varianta de comercializare Retail
Utilizare PC
Numar dispozitive 1
Numar utilizatori 1
Valabilitate 1 zi

Cerinte minime sistem

Sistem de operare compatibil Windows 10 Windows 11 IoT

Brand: Ionuț Socol

eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. In conformitate cu prevederile OUG 140/2021, produsele beneficiaza de garantie legala de conformitate de 24 de luni, cu exceptia continutului digital sau al serviciilor digitale, in cazul carora garantia legala de conformitate este de 60 de luni, potrivit OUG 141/2021. Prevederile anterior mentionate nu sunt aplicabile in cazul produselor alimentare.

Se încarcă

Se încarcă

Review-uri


Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Acorda o nota
Adauga un review

Se încarcă

Se încarcă

Intrebarile si raspunsurile clientilor


Ai nelamuriri?

Pune o intrebare si poti primi raspuns de la comunitate.