Party Chili - Costum de baie cu maneci scurte Spiderman, ®, Morales, Marvel, Gri, cu cagula, Baieti, 4-5 ain, 98-104 CM
Estimat livrare în:
Se încarcă
Se încarcă
Detalii produs
Caracteristici generale
Varsta | 4 ani 5 ani |
Linie Brand | Spider-Man / Marvel |
Marime | 98-104 CM |
Caracteristici
Tip produs | Costum de baie |
Culoare | Negru |
Tip costum de baie | Intreg |
Material | Poliamida |
Imprimeu | Floral |
Sistem inchidere | Fara inchidere |
Stil spate | O |
Poveste/Personaj | Spider-Man |
Detalii | UV 50+ |
Compozitie
Exterior | 100% poliamida |
Captuseala | 100 % poliester |
Material garnituri | 100% bumbac |
Brand: Party Chili
eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. In conformitate cu prevederile OUG 140/2021, produsele beneficiaza de garantie legala de conformitate de 24 de luni, cu exceptia continutului digital sau al serviciilor digitale, in cazul carora garantia legala de conformitate este de 60 de luni, potrivit OUG 141/2021. Prevederile anterior mentionate nu sunt aplicabile in cazul produselor alimentare.
Se încarcă
Livrare si retur
Livrare comanda
Produsele sunt comercializate de catre PARTYCHILI SARL si livrate din depozitul Fulfillment by eMAG.
Politica de returnare
Potrivit legislației în vigoare, consumatorul își poate exercita dreptul de retragere din contractul încheiat la distanță în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Perioada de retragere expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
În cazul în care consumatorul decide sa își exercite dreptul de retragere în termenul legal, are posibilitatea de a completa formularul online disponibil aici sau de a face o declarație neechivocă prin care să își exprime decizia de retragere.
Vom înapoia sumele primite drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costul livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați de decizia de retragere din contract a consumatorului. Suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru comenzile achitate cu card online -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
- pentru comenzile achitate cu ordin de plată/ramburs/iTransfer/card bancar -> prin virament bancar în contul indicat prin formularul de retur;
Putem amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către noi, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Consumatorul returnează produsele sau le înmânează personal la adresa: Strada Ciorogarla 214, sat Bacu, Comuna Joita, judet Giurgiu, Depozit DC2 Rampa S35 fără întârziere nejustificată şi în decurs de maxim 14 zile de la anunţarea deciziei de retragere.
Consumatorul suportă costurile directe legate de returnarea produselor. Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor.
Potrivit art. 16 din OUG 31/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele:
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
- furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
- furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
- contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
- contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
- prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
Se încarcă
Se încarcă
Se încarcă
Intrebarile si raspunsurile clientilor
Ai nelamuriri?
Pune o intrebare si poti primi raspuns de la comunitate.
Party Chili SUPPORT 06 Sep 2024 Editează
Bună ziua.
Suntem contul oficial al magazinului PartyChili și vă mulțumim că ne-ați ales pe noi.
Sperăm că vă bucurați de produsele noastre și dacă aveți întrebări, ne puteți contacta.
Îngrijirea hainelor:
- Spălați cu grijă în apă rece/ambientală.
- Spălați haina din interior spre exterior.
- Îndepărtați toate accesoriile înainte de spălare.
- Evitați expunerea la soare. Se usucă plat într-un loc răcoros.
- Nu călcați. Călcarea cu apă curgătoare poate provoca deteriorări ireversibile.
În cele din urmă, dacă sunteți interesat de celelalte produse ale noastre, nu ezitați să căutați marca noastră PartyChili pentru a vedea mai multe.
Facem tot ce ne stă în putință pentru a oferi servicii excelente pentru clienți și ne străduim să facem experiența dvs. Cât mai bună.
Vă mulțumim!