ETOC
Locul de unde iti vei face cumparaturile online! Magazin online unic pe piata din Romania, un loc unde iti va fi simplu sa cumperi tot ce ai nevoie, si mai ales tot ce iti doresti. Disponibilitate de peste 25.0000 de produse din foarte multe categorii. Vei putea sa cumperi rapid si simplu.
Denumirea companiei: ETOC ONLINE S.R.L.
Adresa Sediului Social: Str. Apusului 34 CAMERA 4, Sectorul 6, Bucuresti, 327451
Cod unic de inregistrare: 44633900
Nr. Reg. Comertului: J40/12672/2021
IBAN: RO90BTRLRONCRT0611361101
Banca: BANCA TRANSILVANIA S.A.
Suport: Găsește răspunsuri pe eMAG Help
Statut: Comerciant
Cod CAEN: 4791
Adresa Sediului Fiscal: Str. Apusului, 34, Sector 6 Mun. Bucureşti, MUNICIPIUL BUCUREŞTI
Comerciantul declară pe propria răspundere și garantează că produsele comercializate prin intermediul platformei eMAG respectă legislația aplicabilă în Uniunea Europeană.
Informatii utile
Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
-
Incepand cu 2023-09-06
comenzile cu valoare mai mare de 5000 lei
beneficiaza de livrare gratuita.
Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 5000 lei este de 27.5 lei.
-
In perioada 2022-09-22 - 2032-12-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Software, este de 15 lei.
-
In perioada 2022-04-20 - 2032-12-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Mobilier Dormitor, este de 50 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Scaune auto copii, este de 30 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Biciclete, este de 50 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS-uri montabile in rack, este de 40 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS-uri server, este de 40 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS fara management, este de 40 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS cu management, este de 40 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS-uri, este de 40 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Cabinete metalice, este de 65 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Sisteme server, este de 35 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Mobilier Living & Birou, este de 35 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Imprimante si multifunctionale, este de 30 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Imprimante 3D, este de 35 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Imprimante de format mare, este de 70 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Seturi mobilier gradina, este de 60 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Boilere, este de 45 lei.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Politica de confidentialitate promovata de ETOC ONLINE SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
ETOC ONLINE SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: +40751227744.
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: +40751227744.
Pentru a returna unul sau mai multe produse va rugam sa completati Formularul de Retur spentru a ne comunica intentia de returnare.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa informeze comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
ETOC Online SRL va inapoia contravaloarea comenzii, inclusiv costurile livrarii, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat (dar nu mai mult de 14 zile de la primirea produsului).
Art. 12 din Ordonanta mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Recomandam ca produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). In situatia in care produsele returnate prezinta modificari fizice ori urme de folosire excesiva, cu exceptia urmelor de manipulare necesara pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii lor, avem dreptul de a aplica o diminuare corespunzatoare a valorii acestora. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client dupa receptionarea produselor deteriorate/modificate. Aducerea produselor la conformitate, poate implica costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Refurbished. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Conditiile de retur in maxim 14 zile pentru comenzile online sunt valabile doar pentru persoane fizice.
Consumatorul informeaza ETOC Online SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca de exemplu o scrisoare trimisa pe un suport durabil (hartie/mail). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii, va fi rambursata catre client, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca a ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia acestuia de a se retrage din contract. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator).
Produsele returnate pot fi inmanate ETOC Online SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile directe de returnare. Consumatorul este responsabil in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare:
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme ca a fost deschisa:
- Muzică și filme, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console (pot fi returnate doar dacă sunt sigilate); 2. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente; 3. Consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cartuse imprimanta etc.); 4. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip “in ear” sosete etc.); 5. Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, termometre, ingrijire cosmetica,etc.); 6. Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile; 7. Produse de intretinere & cosmetica auto care au fost livrate sigilate, insa clientul le-a desigilat / folosit; 8. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar ; 9. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator); 10. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare); 11. Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere, pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite)
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru, nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.
Exemple de produse si categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare in vederea aducerii la conformitate/stare initiala:
- Produse care prezinta alte urme decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor.; 2. Electrocasnice folosite sau cu urme de uzura; 3. Produse pentru bucatarie si servire; 4. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate.
Returnarea produselor se poate face la adresa Str. Apusului, nr. 34, bl. M6, sc. B, et. 5, ap.68, int. 68, Sectorul 6, Bucuresti. Este recomandat returul folosind o firma de curierat, cu serviciul de Deschidere Colet.
Mentiuni:
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare initiala.
Clientul are dreptul de a returna un produs care a fost probat/testat la fel cum este permisa testarea unui produs in magazin..
Daca clientul a achizitionat mai multe produse identice, poate returna un singur produs de acelasi tip desigilat, restul produselor trebuie sa fie sigilate pentru a fi acceptate ca retur.
Licentele de software electronic (care presupun livrarea unei chei de activare prin email) nu pot fi returnate dupa ce au fost trimise pe email.
Laptopurile, sistemele desktop sau alte dispozitive electronice care sunt vandute impreuna cu o licenta software, nu mai pot fi returnate daca licenta software a fost activata. In cazul dispozitivelor care vin cu un abtibild razuibil pentru licentiere, nu se accepta returul acestora daca abtibildul a fost razuit sau deteriorat. Daca un client doreste sa testeze programul software cu care a venit insotit echipamentul achizitionat, poate sa faca acest lucru folosind versiuna gratuita (trial) pusa la dispozitie de catre producatorul de software pana in momentul in care se decide daca pastreaza produsul.
Toate produsele comercializate de ETOC ONLINE SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de luni de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Obiectue de activitate:
-Domeniul principal de activitate este "Comerț cu amănuntul care nu se efectuează prin magazine, standuri, chioșcuri și piețe" care corespunde grupei CAEN 479.
-Activitatea principală: clasa CAEN 4791 Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet.
-Activititi secundare:
7312 - Servicii de reprezentare media
7311 - Activități ale agențiilor de publicitate
7022 - Activități de consultanță pentru afaceri și management
7021 - Activități de consultanță în domeniul relațiilor publice și al comunicării
6312 - Activități ale portalurilor web
6311 - Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web și activități conexe
6209 - Alte activități de servicii privind tehnologia informației
6202 - Activități de consultanță în tehnologia informației
6201 - Activități de realizare a software-ului la comandă (software orientat client)
Punct de lucru:
Nu este cazul. Societatea nu deține alte sedii sau puncte de lucru în afara de sediul social.
Autorizatii:
Societatea nu deține alte autorizatii, avize, atestate, certificate, licente necesare desfasurarii activitati pe platforma eMAG Marketplace.
Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
-
Incepand cu 2023-09-06
comenzile cu valoare mai mare de 5000 lei
beneficiaza de livrare gratuita.
Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 5000 lei este de 27.5 lei.
-
In perioada 2022-09-22 - 2032-12-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Software, este de 15 lei.
-
In perioada 2022-04-20 - 2032-12-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Mobilier Dormitor, este de 50 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Scaune auto copii, este de 30 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Biciclete, este de 50 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS-uri montabile in rack, este de 40 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS-uri server, este de 40 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS fara management, este de 40 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS cu management, este de 40 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS-uri, este de 40 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Cabinete metalice, este de 65 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Sisteme server, este de 35 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Mobilier Living & Birou, este de 35 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Imprimante si multifunctionale, este de 30 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Imprimante 3D, este de 35 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Imprimante de format mare, este de 70 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-24
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Seturi mobilier gradina, este de 60 lei.
-
In perioada 2022-03-24 - 2030-03-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Boilere, este de 45 lei.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Politica de confidentialitate promovata de ETOC ONLINE SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
ETOC ONLINE SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: +40751227744.
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: +40751227744.
Pentru a returna unul sau mai multe produse va rugam sa completati Formularul de Retur spentru a ne comunica intentia de returnare.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa informeze comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
ETOC Online SRL va inapoia contravaloarea comenzii, inclusiv costurile livrarii, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat (dar nu mai mult de 14 zile de la primirea produsului).
Art. 12 din Ordonanta mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Recomandam ca produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). In situatia in care produsele returnate prezinta modificari fizice ori urme de folosire excesiva, cu exceptia urmelor de manipulare necesara pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii lor, avem dreptul de a aplica o diminuare corespunzatoare a valorii acestora. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client dupa receptionarea produselor deteriorate/modificate. Aducerea produselor la conformitate, poate implica costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Refurbished. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Conditiile de retur in maxim 14 zile pentru comenzile online sunt valabile doar pentru persoane fizice.
Consumatorul informeaza ETOC Online SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca de exemplu o scrisoare trimisa pe un suport durabil (hartie/mail). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii, va fi rambursata catre client, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca a ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia acestuia de a se retrage din contract. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator).
Produsele returnate pot fi inmanate ETOC Online SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile directe de returnare. Consumatorul este responsabil in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare:
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme ca a fost deschisa:
- Muzică și filme, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console (pot fi returnate doar dacă sunt sigilate); 2. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente; 3. Consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cartuse imprimanta etc.); 4. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip “in ear” sosete etc.); 5. Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, termometre, ingrijire cosmetica,etc.); 6. Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile; 7. Produse de intretinere & cosmetica auto care au fost livrate sigilate, insa clientul le-a desigilat / folosit; 8. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar ; 9. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator); 10. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare); 11. Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere, pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite)
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru, nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.
Exemple de produse si categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare in vederea aducerii la conformitate/stare initiala:
- Produse care prezinta alte urme decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor.; 2. Electrocasnice folosite sau cu urme de uzura; 3. Produse pentru bucatarie si servire; 4. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate.
Returnarea produselor se poate face la adresa Str. Apusului, nr. 34, bl. M6, sc. B, et. 5, ap.68, int. 68, Sectorul 6, Bucuresti. Este recomandat returul folosind o firma de curierat, cu serviciul de Deschidere Colet.
Mentiuni:
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare initiala.
Clientul are dreptul de a returna un produs care a fost probat/testat la fel cum este permisa testarea unui produs in magazin..
Daca clientul a achizitionat mai multe produse identice, poate returna un singur produs de acelasi tip desigilat, restul produselor trebuie sa fie sigilate pentru a fi acceptate ca retur.
Licentele de software electronic (care presupun livrarea unei chei de activare prin email) nu pot fi returnate dupa ce au fost trimise pe email.
Laptopurile, sistemele desktop sau alte dispozitive electronice care sunt vandute impreuna cu o licenta software, nu mai pot fi returnate daca licenta software a fost activata. In cazul dispozitivelor care vin cu un abtibild razuibil pentru licentiere, nu se accepta returul acestora daca abtibildul a fost razuit sau deteriorat. Daca un client doreste sa testeze programul software cu care a venit insotit echipamentul achizitionat, poate sa faca acest lucru folosind versiuna gratuita (trial) pusa la dispozitie de catre producatorul de software pana in momentul in care se decide daca pastreaza produsul.
Toate produsele comercializate de ETOC ONLINE SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de luni de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Obiectue de activitate:
-Domeniul principal de activitate este "Comerț cu amănuntul care nu se efectuează prin magazine, standuri, chioșcuri și piețe" care corespunde grupei CAEN 479.
-Activitatea principală: clasa CAEN 4791 Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet.
-Activititi secundare:
7312 - Servicii de reprezentare media
7311 - Activități ale agențiilor de publicitate
7022 - Activități de consultanță pentru afaceri și management
7021 - Activități de consultanță în domeniul relațiilor publice și al comunicării
6312 - Activități ale portalurilor web
6311 - Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web și activități conexe
6209 - Alte activități de servicii privind tehnologia informației
6202 - Activități de consultanță în tehnologia informației
6201 - Activități de realizare a software-ului la comandă (software orientat client)
Punct de lucru:
Nu este cazul. Societatea nu deține alte sedii sau puncte de lucru în afara de sediul social.
Autorizatii:
Societatea nu deține alte autorizatii, avize, atestate, certificate, licente necesare desfasurarii activitati pe platforma eMAG Marketplace.