Flanco
...
Denumirea companiei: FLANCO RETAIL SA
Adresa Sediului Social: Cal. Floreasca 246 C Clădirea de Birouri SkyTower, Sectorul 1, Bucuresti, 077190
Cod unic de inregistrare: 27698631
Nr. Reg. Comertului: J40/12031/2024
IBAN: RO49INGB0001008195388910
Banca: ING BANK N.V., BUCHAREST BRANCH
Suport: Găsește răspunsuri pe eMAG Help
Statut: Comerciant
Cod CAEN: 4754
Adresa Sediului Fiscal: Cal. Floreasca, 246 C, Sector 1 Mun. Bucureşti, MUNICIPIUL BUCUREŞTI
Comerciantul declară pe propria răspundere și garantează că produsele comercializate prin intermediul platformei eMAG respectă legislația aplicabilă în Uniunea Europeană.
Informatii utile
Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
-
In perioada 2024-11-11 - 2026-01-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Aparate de aer conditionat, este de 74.99 lei.
-
In perioada 2024-11-07 - 2026-01-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Frigidere, este de 74.99 lei.
-
In perioada 2024-11-07 - 2026-01-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Uscatoare de rufe, este de 74.99 lei.
-
In perioada 2024-01-09 - 2025-12-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Cuptoare cu microunde, este de 69.99 lei.
-
In perioada 2024-01-09 - 2025-12-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Electrocasnice mari, este de 69.99 lei.
-
Incepand cu 2023-12-06
comenzile cu valoare mai mare de 2000 lei
beneficiaza de livrare gratuita.
Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 2000 lei este de 22.99 lei.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
In cazul in care doriti sa returnati produse comandate de la acest partener eMAG Marketplace, aveti posibilitatea de a face acest lucru prin Curier / Locker. Fiecare comerciant de pe platforma eMAG isi poate stabili independent modalitatea prin care accepta retururi, de aceea este important sa consultati aceasta sectiune inainte sa formulati cererea de retur. Mai jos veti regasi intreaga politica de retur a partenerului nostru:
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va
retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur
aici.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind
drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din
contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de
14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta
decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu
exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin
tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de
la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom
efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu
exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi
se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa
Aleea Zara Maria , nr. 1 , A1 Business Park , Hala Y, Dragomiresti-Deal, Ilfov, 077096
fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat
retragerea.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei
de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele
necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu
privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Ce fel de garantii au produsele?
Toate produsele pe care le comercializam beneficiaza in mod standard de o garantie de conformitate si de o garantie tehnica (sau comerciala).
- Garantia de conformitate este cea care iti ofera siguranta ca produsul cumparat respecta specificatiile si caracteristicile tehnice ori functionale comunicate in momentul vanzarii. Potrivit dispozitiilor legale in vigoare, aceasta garantie nu poate avea o durata mai mica de 24 luni. Exceptie fac doar produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica decat atat. In acest caz, garantia de conformitate va fi redusa la acest termen.
- Garantia tehnica este cea oferita in mod voluntar de producator si este comunicata in specificatiile produselor. Aceasta garantie nu are o durata minima prevazuta de lege, iar continutul ei este in intregime la decizia producatorilor. Unii dintre acestia pot alege sa ofere o durata de garantie unica pentru intregul produs, iar altii pot alege sa ofere durate de garantie diferite pentru diversele componente ale produsului (de exemplu, 6 luni pentru acumulator si 12 de luni pentru ecran, in cazul unui laptop). Insa in cele mai multe cazuri, durata garantiei tehnice va fi cel putin egala cu durata minima legala a garantiei de conformitate.
Doar pentru garantia tehnica se emite un certificat de garantie. Beneficiezi de garantia de conformitate numai pe baza declaratiei de conformitate, care uneori poate fi un document distinct sau alteori poate fi inclusa in certificatul de garantie.
Cum beneficiez de garantie?
In certificatul de garantie regasesti toate informatiile necesare cu privire la garantia produsului tau: termenul de garantie, conditiile de acordare, precum si unitatile de service autorizate pentru reparatii.
In cazul aparitiei unei defectiuni, anunta service-ul si informeaza-te despre optiunile disponibile pentru categoria din care face parte produsul tau. In functie de situatie, service-ul poate decide efectuarea reparatiei la locul utilizarii produsului (de exemplu, pentru electrocasnice mari sau pentru incorporabile),ori poate prelua printr-un curier produsul de la tine in vederea repararii.
Poti desigur sa vii si intr-unul din magazinele din reteaua Flanco cu produsul defect, daca face parte dintr-o categorie usor transportabila. Ne vom ocupa noi de trimiterea acestuia in service-ul autorizat, insa o data reparat, vei putea ridica produsul numai din acelasi magazin unde l-ai predat.
Suntem desigur bucurosi sa-ti oferim asistenta la datele de contact mentionate mai sus, in toate cazurile cand intampini probleme in contactarea service-ului.
Cum beneficiez de service?
Service-ul are obligatia sa iti repare produsul in termen de 15 zile calendaristice. Acest termen se socoteste fie de la momentul anuntarii service-ului, fie de la momentul predarii bunului catre curier sau magazinul Flanco, in functie de caz. Iar dupa efectuarea reparatiei, termenul de garantie al produsului tau va fi prelungit cu numarul de zile aferent perioadei cuprinse intre momentul cand a ajuns in service si momentul cand ti-a fost inapoiat reparat.
In cazul in care produsul nu poate fi reparat si service-ul confirma ca defectiunea acestuia nu este rezultatul unei folosiri contrare instructiunilor, manualului de utilizare sau conditiilor din certificatul de garantie, ti-l vom inlocui. Produsul de inlocuire va beneficia la randul sau de o garantie noua, distincta de cea a produsului inlocuit.
Daca nici inlocuirea produsului nu va fi posibila, atunci iti vom restitui contravaloarea acestuia.
Cine suntem?
Flanco este Flanco Retail S.A (denumită ”Flanco” în cele ce urmează), o societate comercială organizată în baza legii române, cu sediul social în Voluntari, Șoseaua București Nord nr. 15-25, Parcul de birouri Swan, clădirea A (”Windsor”), etaj 5, județul Ilfov, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Prahova sub nr. J23/513/2012 și având codul de înregistrare fiscală RO27698631, telefon 021.203.81.00, e-mail office@flanco.ro.
Ce calitate avem cu privire la prelucrarea datelor personale?
Atunci când cumperi online de la Flanco, prin Emag Marketplace, Flanco și Emag sunt operatori asociați pentru prelucrarea datelor tale în scopul efectuării comenzii (cu toate procesele sale conexe – livrare, facturare, garantie, retur) și asigurarea de servicii de asistenta cu clienții pentru această comandă.
În plus, Emag colectează și alte date personale în alte scopuri - pentru mai multe detalii accesează Nota de informare date personale a Emag.
Ce date personale colectăm?
Atunci când faci o achiziție online de la Flanco prin Emag Marketplace, Flanco primește de la Emag, în vederea scopurilor mai sus precizate următoarele tale date personale:
- Nume, prenume;
- Adresă de livrare;
- Adresă facturare;
- Număr de telefon;
- ID comandă.
- Numele, prenumele și telefonul persoanei care primește coletul, dacă e cazul
În ce scopuri le prelucrăm?
Scopurile de prelucrare a datelor tale sunt exclusiv preluarea și efectuarea comenzii (cu toate procesele sale conexe – livrare, facturare, garantie, retur) și asigurarea de servicii de asistenta cu clienții pentru această comandă.
Dacă nu ne dați aceste date, vom fi în imposibilitatea de a onora comanda dvs.
Care este temeiul legal al prelucrării?
Temeiurile de prelucrare a datelor tale sunt următoarele:
- 6 alin. 1 lit. b Regulamentul UE 679/2016 (”GDPR”) - de ex. Pentru preluarea și efectuarea comenzii la cererea ta); și
- 6 alin. 1 lit. c din GDPR – pentru îndeplinirea obligații legale ale Flanco (de ex. facturare)
Prin ce mijloace le prelucrăm?
Datele tale personale primite de la Emag, sunt stocate și prelucrate prin mijloace mixte (în format electronic/în format hârtie), în sistem IT intern Flanco. Din momentul în care intra în posesia datelor tale, Flanco asigură securitatea datelor tale personale prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate:
Cât timp le prelucrăm?
Atunci când exista prevederi legale de reglementare a prelucrării datelor, păstrăm datele pe toată durata de timp prevăzută în legislație.
În cazul în care nu există prevederi legale specifice, păstrăm datele personale în funcție de scopul prelucrării, pe următoarele durate maxime de timp:
- în scopul achiziției, cu toate procesele conexe incluse. păstrăm datele tale timp de 10 ani;
- pentru servicii de suport, păstrăm datele tale timp de 3 ani si 6 luni
Cui le dezvăluim ?
În afara operatorului asociat Emag, în funcție de scopul prelucrării și de situație, Flanco transmite, pune la dispoziție sau oferi acces, în tot sau în parte, la anumite date ale tale personale, relevante și necesare, unor destinatari și/sau terți (parteneri contractuali ai Flanco sau împuterniciți Flanco), din următoarele categorii:
- furnizori de servicii de curierat;
- furnizori de servicii de call-center/suport;
- furnizori de servicii IT pentru sistemele IT interne ale Flanco.
Transferuri de date
În prezent Flanco prelucrează datele tale numai pe teritoriul Uniunii Europene.
Drepturile tale sunt următoarele:
- dreptul de acces la date;
- dreptul la rectificarea datelor;
- dreptul la opoziție;
- dreptul la ștergerea datelor;
- dreptul la restricționarea prelucrării;
- dreptul la portabilitate (după caz);
- dreptul de a nu fi supus unei decizii automate, inclusiv crearea de profiluri. (dacă va fi cazul)
și pot fi exercitate în condițiile stabilite de Regulamentul 679/2016 GDPR
Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum 1 lună. Acest termen poate fi prelungit cu 2 luni în cazuri mai complicate, cum ar fi de exemplu situația în care ai făcut mai multe solicitări, sau cererea ta necesită operațiuni complexe.
De asemenea aveți dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere
Cum poți afla mai multe de la Flanco pe subiectul prelucrării datelor personale?
Poți să contactezi în orice moment Responsabilul cu Protecția Datelor Flanco:
- prin e-mail la adresa: protection@flanco.ro;
- prin poștă sau curier la adresa: Șoseaua București-Nord nr. 15-25, Swan Office Park, Windsor Building, etaj 5, Voluntari, județul Ilfov - cu mențiunea În atenția Responsabilului cu Protecția Datelor Flanco.
Sediul secundar cu destinatia de birouri: Municipiul Bucuresti, Bulevardul Timisoara, Nr 26, Etaj 1, Plaza Romania Offices, Sector 6
4532 - Comerț cu amănuntul de piese si accesorii pentru autovehicule;
4540 - Comerț cu motociclete, piese si accesorii aferente; intretinerea si repararea motocicletelor;
4618 - Intermedieri in comerțul specializat in vânzarea produselor cu caracter specific, n.c.a.;
4619 - Intermedieri in comerțul cu produse diverse;
4643 - Comerț cu ridicata al aparatelor electrice de uz gospodaresc, al aparatelor de radio si televizoarelor;
4649 - Comerț cu ridicata al altor bunuri de uz gospodaresc;
4651 - Comerț cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice si software- ului;
4652 - Comerț cu ridicata de componente si echipamente electronice si de telecomunicații;
4666 - Comerț cu ridicata al altor masini si echipamente de birou;
4690 - Comerț cu ridicata nespecializat;
4719 - Comerț cu amănuntul in magazine nespecializate, cu vânzare predominanta de produse nealimentare;
4729 - Comerț cu amănuntul al altor produse alimentare, in magazine specializate;
4741 - Comerț cu amănuntul al calculatoarelor, unitatilor periferice si software-ului in magazine specializate;
4742 - Comerț cu amănuntul al echipamentului pentru telecomunicații in magazine specializate;
4743 - Comerț cu amănuntul al echipamentului audio/video in magazine specializate;
4752 - Comerț cu amănuntul al articolelor de fierarie, al articolelor din sticla si a celor pentru vopsit, in magazine specializate;
4759 - Comerț cu amănuntul al mobilei, al articolelor de iluminat si al articolelor de uz casnic n.c.a., in magazine specializate;
4763 - Comerț cu amănuntul al discurilor si benzilor magnetice cu sau fără inregistrari audio/video, in magazine specializate;
4765 - Comerț cu amănuntul al jocurilor si jucariilor, in magazine specializate;
4775 - Comerț cu amănuntul al produselor cosmetice si de parfumerie, in magazine specializate;
4778 - Comerț cu amănuntul al altor bunuri noi, in magazine specializate;
4779 - Comerț cu amănuntul al bunurilor de ocazie vandute prin magazine;
4789 - Comerț cu amănuntul prin standuri, chioșcuri si piete al altor produse;
4791 - Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet;
4799 - Comerț cu amănuntul efectuat in afara magazinelor, standurilor, chioșcurilor si piețelor;
5320 - Alte activități poștale si de curier;
5819 - Alte activități de editare;
5829 - Activități de editare a altor produse software;
6201 - Activități de realizare a soft-ului la comanda (software orientat client);
6202 - Activități de consultanta in tehnologia informatiei;
6209 - Alte activități de servicii privind tehnologia informatiei;
6311 - Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activități conexe;
6312 - Activități ale portalurilor web;
6619 - Activități auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activități de asigurări si fonduri de pensii (consultanta si intermediere acordare credite);
6820 - Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate;
7022 - Activități de consultanta pentru afaceri si management;
7311 - Activități ale agențiilor de publicitate;
7312 - Servicii de reprezentare media;
8219 - Activități de fotocopiere, de pregatire a documentelor si alte activități specializate de secretariat;
8291 - Activități ale agențiilor de colectare si a birourilor (oficiilor) de raportare a creditului;
8299 - Alte activități de servicii suport pentru intreprinderi n.c.a.;
3811 - Colectarea deseurilor nepericuloase, si
3812 - Colectarea deseurilor periculoase.
CERTIFICATE:
1) Certificat de Inregistrare Seria B Nr.3910702 emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov
2) Certificat de inregistrare in scopuri de TVA Seria B Nr.1205479 de catre Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala
Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
-
In perioada 2024-11-11 - 2026-01-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Aparate de aer conditionat, este de 74.99 lei.
-
In perioada 2024-11-07 - 2026-01-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Frigidere, este de 74.99 lei.
-
In perioada 2024-11-07 - 2026-01-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Uscatoare de rufe, este de 74.99 lei.
-
In perioada 2024-01-09 - 2025-12-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Cuptoare cu microunde, este de 69.99 lei.
-
In perioada 2024-01-09 - 2025-12-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Electrocasnice mari, este de 69.99 lei.
-
Incepand cu 2023-12-06
comenzile cu valoare mai mare de 2000 lei
beneficiaza de livrare gratuita.
Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 2000 lei este de 22.99 lei.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
In cazul in care doriti sa returnati produse comandate de la acest partener eMAG Marketplace, aveti posibilitatea de a face acest lucru prin Curier / Locker. Fiecare comerciant de pe platforma eMAG isi poate stabili independent modalitatea prin care accepta retururi, de aceea este important sa consultati aceasta sectiune inainte sa formulati cererea de retur. Mai jos veti regasi intreaga politica de retur a partenerului nostru:
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va
retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur
aici.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind
drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din
contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de
14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta
decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu
exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin
tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de
la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom
efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu
exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi
se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa
Aleea Zara Maria , nr. 1 , A1 Business Park , Hala Y, Dragomiresti-Deal, Ilfov, 077096
fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat
retragerea.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei
de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele
necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu
privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Ce fel de garantii au produsele?
Toate produsele pe care le comercializam beneficiaza in mod standard de o garantie de conformitate si de o garantie tehnica (sau comerciala).
- Garantia de conformitate este cea care iti ofera siguranta ca produsul cumparat respecta specificatiile si caracteristicile tehnice ori functionale comunicate in momentul vanzarii. Potrivit dispozitiilor legale in vigoare, aceasta garantie nu poate avea o durata mai mica de 24 luni. Exceptie fac doar produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica decat atat. In acest caz, garantia de conformitate va fi redusa la acest termen.
- Garantia tehnica este cea oferita in mod voluntar de producator si este comunicata in specificatiile produselor. Aceasta garantie nu are o durata minima prevazuta de lege, iar continutul ei este in intregime la decizia producatorilor. Unii dintre acestia pot alege sa ofere o durata de garantie unica pentru intregul produs, iar altii pot alege sa ofere durate de garantie diferite pentru diversele componente ale produsului (de exemplu, 6 luni pentru acumulator si 12 de luni pentru ecran, in cazul unui laptop). Insa in cele mai multe cazuri, durata garantiei tehnice va fi cel putin egala cu durata minima legala a garantiei de conformitate.
Doar pentru garantia tehnica se emite un certificat de garantie. Beneficiezi de garantia de conformitate numai pe baza declaratiei de conformitate, care uneori poate fi un document distinct sau alteori poate fi inclusa in certificatul de garantie.
Cum beneficiez de garantie?
In certificatul de garantie regasesti toate informatiile necesare cu privire la garantia produsului tau: termenul de garantie, conditiile de acordare, precum si unitatile de service autorizate pentru reparatii.
In cazul aparitiei unei defectiuni, anunta service-ul si informeaza-te despre optiunile disponibile pentru categoria din care face parte produsul tau. In functie de situatie, service-ul poate decide efectuarea reparatiei la locul utilizarii produsului (de exemplu, pentru electrocasnice mari sau pentru incorporabile),ori poate prelua printr-un curier produsul de la tine in vederea repararii.
Poti desigur sa vii si intr-unul din magazinele din reteaua Flanco cu produsul defect, daca face parte dintr-o categorie usor transportabila. Ne vom ocupa noi de trimiterea acestuia in service-ul autorizat, insa o data reparat, vei putea ridica produsul numai din acelasi magazin unde l-ai predat.
Suntem desigur bucurosi sa-ti oferim asistenta la datele de contact mentionate mai sus, in toate cazurile cand intampini probleme in contactarea service-ului.
Cum beneficiez de service?
Service-ul are obligatia sa iti repare produsul in termen de 15 zile calendaristice. Acest termen se socoteste fie de la momentul anuntarii service-ului, fie de la momentul predarii bunului catre curier sau magazinul Flanco, in functie de caz. Iar dupa efectuarea reparatiei, termenul de garantie al produsului tau va fi prelungit cu numarul de zile aferent perioadei cuprinse intre momentul cand a ajuns in service si momentul cand ti-a fost inapoiat reparat.
In cazul in care produsul nu poate fi reparat si service-ul confirma ca defectiunea acestuia nu este rezultatul unei folosiri contrare instructiunilor, manualului de utilizare sau conditiilor din certificatul de garantie, ti-l vom inlocui. Produsul de inlocuire va beneficia la randul sau de o garantie noua, distincta de cea a produsului inlocuit.
Daca nici inlocuirea produsului nu va fi posibila, atunci iti vom restitui contravaloarea acestuia.
Cine suntem?
Flanco este Flanco Retail S.A (denumită ”Flanco” în cele ce urmează), o societate comercială organizată în baza legii române, cu sediul social în Voluntari, Șoseaua București Nord nr. 15-25, Parcul de birouri Swan, clădirea A (”Windsor”), etaj 5, județul Ilfov, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Prahova sub nr. J23/513/2012 și având codul de înregistrare fiscală RO27698631, telefon 021.203.81.00, e-mail office@flanco.ro.
Ce calitate avem cu privire la prelucrarea datelor personale?
Atunci când cumperi online de la Flanco, prin Emag Marketplace, Flanco și Emag sunt operatori asociați pentru prelucrarea datelor tale în scopul efectuării comenzii (cu toate procesele sale conexe – livrare, facturare, garantie, retur) și asigurarea de servicii de asistenta cu clienții pentru această comandă.
În plus, Emag colectează și alte date personale în alte scopuri - pentru mai multe detalii accesează Nota de informare date personale a Emag.
Ce date personale colectăm?
Atunci când faci o achiziție online de la Flanco prin Emag Marketplace, Flanco primește de la Emag, în vederea scopurilor mai sus precizate următoarele tale date personale:
- Nume, prenume;
- Adresă de livrare;
- Adresă facturare;
- Număr de telefon;
- ID comandă.
- Numele, prenumele și telefonul persoanei care primește coletul, dacă e cazul
În ce scopuri le prelucrăm?
Scopurile de prelucrare a datelor tale sunt exclusiv preluarea și efectuarea comenzii (cu toate procesele sale conexe – livrare, facturare, garantie, retur) și asigurarea de servicii de asistenta cu clienții pentru această comandă.
Dacă nu ne dați aceste date, vom fi în imposibilitatea de a onora comanda dvs.
Care este temeiul legal al prelucrării?
Temeiurile de prelucrare a datelor tale sunt următoarele:
- 6 alin. 1 lit. b Regulamentul UE 679/2016 (”GDPR”) - de ex. Pentru preluarea și efectuarea comenzii la cererea ta); și
- 6 alin. 1 lit. c din GDPR – pentru îndeplinirea obligații legale ale Flanco (de ex. facturare)
Prin ce mijloace le prelucrăm?
Datele tale personale primite de la Emag, sunt stocate și prelucrate prin mijloace mixte (în format electronic/în format hârtie), în sistem IT intern Flanco. Din momentul în care intra în posesia datelor tale, Flanco asigură securitatea datelor tale personale prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate:
Cât timp le prelucrăm?
Atunci când exista prevederi legale de reglementare a prelucrării datelor, păstrăm datele pe toată durata de timp prevăzută în legislație.
În cazul în care nu există prevederi legale specifice, păstrăm datele personale în funcție de scopul prelucrării, pe următoarele durate maxime de timp:
- în scopul achiziției, cu toate procesele conexe incluse. păstrăm datele tale timp de 10 ani;
- pentru servicii de suport, păstrăm datele tale timp de 3 ani si 6 luni
Cui le dezvăluim ?
În afara operatorului asociat Emag, în funcție de scopul prelucrării și de situație, Flanco transmite, pune la dispoziție sau oferi acces, în tot sau în parte, la anumite date ale tale personale, relevante și necesare, unor destinatari și/sau terți (parteneri contractuali ai Flanco sau împuterniciți Flanco), din următoarele categorii:
- furnizori de servicii de curierat;
- furnizori de servicii de call-center/suport;
- furnizori de servicii IT pentru sistemele IT interne ale Flanco.
Transferuri de date
În prezent Flanco prelucrează datele tale numai pe teritoriul Uniunii Europene.
Drepturile tale sunt următoarele:
- dreptul de acces la date;
- dreptul la rectificarea datelor;
- dreptul la opoziție;
- dreptul la ștergerea datelor;
- dreptul la restricționarea prelucrării;
- dreptul la portabilitate (după caz);
- dreptul de a nu fi supus unei decizii automate, inclusiv crearea de profiluri. (dacă va fi cazul)
și pot fi exercitate în condițiile stabilite de Regulamentul 679/2016 GDPR
Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum 1 lună. Acest termen poate fi prelungit cu 2 luni în cazuri mai complicate, cum ar fi de exemplu situația în care ai făcut mai multe solicitări, sau cererea ta necesită operațiuni complexe.
De asemenea aveți dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere
Cum poți afla mai multe de la Flanco pe subiectul prelucrării datelor personale?
Poți să contactezi în orice moment Responsabilul cu Protecția Datelor Flanco:
- prin e-mail la adresa: protection@flanco.ro;
- prin poștă sau curier la adresa: Șoseaua București-Nord nr. 15-25, Swan Office Park, Windsor Building, etaj 5, Voluntari, județul Ilfov - cu mențiunea În atenția Responsabilului cu Protecția Datelor Flanco.
Sediul secundar cu destinatia de birouri: Municipiul Bucuresti, Bulevardul Timisoara, Nr 26, Etaj 1, Plaza Romania Offices, Sector 6
4532 - Comerț cu amănuntul de piese si accesorii pentru autovehicule;
4540 - Comerț cu motociclete, piese si accesorii aferente; intretinerea si repararea motocicletelor;
4618 - Intermedieri in comerțul specializat in vânzarea produselor cu caracter specific, n.c.a.;
4619 - Intermedieri in comerțul cu produse diverse;
4643 - Comerț cu ridicata al aparatelor electrice de uz gospodaresc, al aparatelor de radio si televizoarelor;
4649 - Comerț cu ridicata al altor bunuri de uz gospodaresc;
4651 - Comerț cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice si software- ului;
4652 - Comerț cu ridicata de componente si echipamente electronice si de telecomunicații;
4666 - Comerț cu ridicata al altor masini si echipamente de birou;
4690 - Comerț cu ridicata nespecializat;
4719 - Comerț cu amănuntul in magazine nespecializate, cu vânzare predominanta de produse nealimentare;
4729 - Comerț cu amănuntul al altor produse alimentare, in magazine specializate;
4741 - Comerț cu amănuntul al calculatoarelor, unitatilor periferice si software-ului in magazine specializate;
4742 - Comerț cu amănuntul al echipamentului pentru telecomunicații in magazine specializate;
4743 - Comerț cu amănuntul al echipamentului audio/video in magazine specializate;
4752 - Comerț cu amănuntul al articolelor de fierarie, al articolelor din sticla si a celor pentru vopsit, in magazine specializate;
4759 - Comerț cu amănuntul al mobilei, al articolelor de iluminat si al articolelor de uz casnic n.c.a., in magazine specializate;
4763 - Comerț cu amănuntul al discurilor si benzilor magnetice cu sau fără inregistrari audio/video, in magazine specializate;
4765 - Comerț cu amănuntul al jocurilor si jucariilor, in magazine specializate;
4775 - Comerț cu amănuntul al produselor cosmetice si de parfumerie, in magazine specializate;
4778 - Comerț cu amănuntul al altor bunuri noi, in magazine specializate;
4779 - Comerț cu amănuntul al bunurilor de ocazie vandute prin magazine;
4789 - Comerț cu amănuntul prin standuri, chioșcuri si piete al altor produse;
4791 - Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet;
4799 - Comerț cu amănuntul efectuat in afara magazinelor, standurilor, chioșcurilor si piețelor;
5320 - Alte activități poștale si de curier;
5819 - Alte activități de editare;
5829 - Activități de editare a altor produse software;
6201 - Activități de realizare a soft-ului la comanda (software orientat client);
6202 - Activități de consultanta in tehnologia informatiei;
6209 - Alte activități de servicii privind tehnologia informatiei;
6311 - Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activități conexe;
6312 - Activități ale portalurilor web;
6619 - Activități auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activități de asigurări si fonduri de pensii (consultanta si intermediere acordare credite);
6820 - Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate;
7022 - Activități de consultanta pentru afaceri si management;
7311 - Activități ale agențiilor de publicitate;
7312 - Servicii de reprezentare media;
8219 - Activități de fotocopiere, de pregatire a documentelor si alte activități specializate de secretariat;
8291 - Activități ale agențiilor de colectare si a birourilor (oficiilor) de raportare a creditului;
8299 - Alte activități de servicii suport pentru intreprinderi n.c.a.;
3811 - Colectarea deseurilor nepericuloase, si
3812 - Colectarea deseurilor periculoase.
CERTIFICATE:
1) Certificat de Inregistrare Seria B Nr.3910702 emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov
2) Certificat de inregistrare in scopuri de TVA Seria B Nr.1205479 de catre Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala