General Tech
General Tech Solutions este o companie romaneasca cu o experienta de peste 6 ani in industria vanzarilor online, atat pe plan national cat si international. Societatea noastra comercializeaza o gama variata de produse, de la producatori cu renume, la standardele si cerintele clientiilor nostri. Ne asiguram ca oferim cele mai bune servicii, de la calitatea produselor comercializate, pana la ambalarea si transportul acestora catre clientii care ne-au ales.
Denumirea companiei: GENERAL TECH SOLUTIONS S.R.L.
Adresa Sediului Social: 5A, Rusu Bargaului, Bistrita-Nasaud, 427102
Cod unic de inregistrare: 40326031
Nr. Reg. Comertului: J06/1711/2018
IBAN: RO03BTRLRONCRT0480521501
Banca: BANCA TRANSILVANIA S.A.
Suport: Găsește răspunsuri pe eMAG Help
Statut: Comerciant
Cod CAEN: 4321
Adresa Sediului Fiscal: , 5A, Sat Rusu Bârgăului Com. Josenii Bârgăului, BISTRIŢA-NĂSĂUD
Comerciantul declară pe propria răspundere și garantează că produsele comercializate prin intermediul platformei eMAG respectă legislația aplicabilă în Uniunea Europeană.
Informatii utile
Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
-
In perioada 2025-01-06 - 2029-03-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS-uri, este de 45 lei.
-
In perioada 2025-01-06 - 2029-03-05
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Televizoare, este de 125 lei.
-
In perioada 2025-01-06 - 2029-03-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Monitoare LCD & LED, este de 39 lei.
-
In perioada 2025-01-06 - 2029-03-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Monitoare LCD & LED, este de 39 lei.
-
In perioada 2025-01-06 - 2029-03-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Carcase, este de 34.99 lei.
-
In perioada 2024-10-26 - 2049-02-02
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Monitoare LCD & LED, este de 30 lei.
-
In perioada 2024-08-24 - 2030-03-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Imprimante si multifunctionale, este de 29.99 lei.
-
In perioada 2024-08-24 - 2038-11-18
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Imprimante si multifunctionale, este de 39.99 lei.
-
In perioada 2024-02-16 - 2029-04-14
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS-uri montabile in rack, este de 39.99 lei.
-
In perioada 2024-02-16 - 2027-06-11
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS-uri server, este de 39.99 lei.
-
In perioada 2024-02-16 - 2027-07-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS fara management, este de 39.99 lei.
-
In perioada 2024-02-16 - 2027-07-17
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS, este de 39.99 lei.
-
In perioada 2024-02-16 - 2027-07-08
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Televizoare, este de 29.99 lei.
-
Incepand cu 2023-01-11
valoarea taxei de transport este de 19 lei.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Politica de confidentialitate promovata de GENERAL TECH SOLUTIONS
explica in ce mod utilizam noi
orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei
comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de
exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
GENERAL TECH SOLUTIONS nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui.
Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii
complete
referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa
de facturare sau
numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi.
In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca
doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin
telefon la numarul: 0746044633.
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in
care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie
responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile
stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de
confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o
reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin
telefon la
numarul: 0746044633
In cazul in care doriti sa returnati produse comandate de la acest partener eMAG Marketplace, aveti posibilitatea de a face acest lucru prin Curier / Locker. Fiecare comerciant de pe platforma eMAG isi poate stabili independent modalitatea prin care accepta retururi, de aceea este important sa consultati aceasta sectiune inainte sa formulati cererea de retur. Mai jos veti regasi intreaga politica de retur a partenerului nostru:
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va
retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur
aici.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind
drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din
contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de
14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta
decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu
exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin
tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de
la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom
efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu
exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi
se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa
Intrarea Muncelului nr. 1, sc. D, ap. 78, Bistrita, Bistrita-Nasaud, 420104
fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat
retragerea.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei
de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele
necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu
privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Toate produsele comercializate de GENERAL TECH SOLUTIONS beneficiaza de garantie pentru o perioada de luni de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Obiectue de activitate:
-Domeniul principal de activitate este "Lucrări de instalaţii electrice" care corespunde grupei CAEN 4321.
-Activitatea principală:
4321 - Lucrări de instalaţii electrice
-Activititi secundare:
8020 - Activităţi de servicii privind sistemele de securizare
4321 - Lucrări de instalaţii electrice
7739 - Activităţi de închiriere şi leasing cu alte maşini, echipamente şi bunuri tangibile n.c.a.
7732 - Activităţi de închiriere şi leasing cu maşini şi echipamente pentru construcţii
7712 - Activităţi de închiriere şi leasing cu autovehicule rutiere grele
7711 - Activităţi de închiriere şi leasing cu autoturisme şi autovehicule rutiere uşoare
Punct de lucru:
Nu este cazul. Societatea nu deține alte sedii sau puncte de lucru în afara de sediul social.
Autorizatii:
Licenta funtionare Nr 5056-T din 27.06.2019 - Instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei - Autoritate emitenta - INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Date de contact
Nr. tel: +40733322100
E-mail: ionut.stefanut@spotted.ro
Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
-
In perioada 2025-01-06 - 2029-03-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS-uri, este de 45 lei.
-
In perioada 2025-01-06 - 2029-03-05
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Televizoare, este de 125 lei.
-
In perioada 2025-01-06 - 2029-03-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Monitoare LCD & LED, este de 39 lei.
-
In perioada 2025-01-06 - 2029-03-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Monitoare LCD & LED, este de 39 lei.
-
In perioada 2025-01-06 - 2029-03-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Carcase, este de 34.99 lei.
-
In perioada 2024-10-26 - 2049-02-02
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Monitoare LCD & LED, este de 30 lei.
-
In perioada 2024-08-24 - 2030-03-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Imprimante si multifunctionale, este de 29.99 lei.
-
In perioada 2024-08-24 - 2038-11-18
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Imprimante si multifunctionale, este de 39.99 lei.
-
In perioada 2024-02-16 - 2029-04-14
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS-uri montabile in rack, este de 39.99 lei.
-
In perioada 2024-02-16 - 2027-06-11
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS-uri server, este de 39.99 lei.
-
In perioada 2024-02-16 - 2027-07-30
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS fara management, este de 39.99 lei.
-
In perioada 2024-02-16 - 2027-07-17
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria UPS, este de 39.99 lei.
-
In perioada 2024-02-16 - 2027-07-08
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Televizoare, este de 29.99 lei.
-
Incepand cu 2023-01-11
valoarea taxei de transport este de 19 lei.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Politica de confidentialitate promovata de GENERAL TECH SOLUTIONS
explica in ce mod utilizam noi
orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei
comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de
exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
GENERAL TECH SOLUTIONS nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui.
Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii
complete
referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa
de facturare sau
numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi.
In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca
doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin
telefon la numarul: 0746044633.
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in
care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie
responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile
stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de
confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o
reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin
telefon la
numarul: 0746044633
In cazul in care doriti sa returnati produse comandate de la acest partener eMAG Marketplace, aveti posibilitatea de a face acest lucru prin Curier / Locker. Fiecare comerciant de pe platforma eMAG isi poate stabili independent modalitatea prin care accepta retururi, de aceea este important sa consultati aceasta sectiune inainte sa formulati cererea de retur. Mai jos veti regasi intreaga politica de retur a partenerului nostru:
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va
retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur
aici.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind
drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din
contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de
14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta
decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu
exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin
tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de
la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom
efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu
exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi
se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa
Intrarea Muncelului nr. 1, sc. D, ap. 78, Bistrita, Bistrita-Nasaud, 420104
fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat
retragerea.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei
de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele
necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu
privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Toate produsele comercializate de GENERAL TECH SOLUTIONS beneficiaza de garantie pentru o perioada de luni de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Obiectue de activitate:
-Domeniul principal de activitate este "Lucrări de instalaţii electrice" care corespunde grupei CAEN 4321.
-Activitatea principală:
4321 - Lucrări de instalaţii electrice
-Activititi secundare:
8020 - Activităţi de servicii privind sistemele de securizare
4321 - Lucrări de instalaţii electrice
7739 - Activităţi de închiriere şi leasing cu alte maşini, echipamente şi bunuri tangibile n.c.a.
7732 - Activităţi de închiriere şi leasing cu maşini şi echipamente pentru construcţii
7712 - Activităţi de închiriere şi leasing cu autovehicule rutiere grele
7711 - Activităţi de închiriere şi leasing cu autoturisme şi autovehicule rutiere uşoare
Punct de lucru:
Nu este cazul. Societatea nu deține alte sedii sau puncte de lucru în afara de sediul social.
Autorizatii:
Licenta funtionare Nr 5056-T din 27.06.2019 - Instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei - Autoritate emitenta - INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Date de contact
Nr. tel: +40733322100
E-mail: ionut.stefanut@spotted.ro