Inregistrare comenzi, anulare si modificari comenzi

Te rugam sa te loghezi in contul tau de client si ai la indemana si suport pe chat daca ai nevoie de lamuriri suplimentare!

Urmarire status comanda

Poti urmari statusul comenzii tale in sectiunea Istoric comenzi din contul de client eMAG.
Intra in contul tau: https://www.emag.ro/user/login

Showroom-uri si puncte de livrare

Aici gasesti toate showroom-urile si punctele de livrare disponibile in intreaga tara.

Salveaza-l va favorit pe cel mai apropiat de tine.

Retur produse

Cea mai rapida cale pentru a returna un produs este sa completezi si sa ne trimiti formularul de retur.
Dupa ce primim cererea ta de retur vom reveni pe email cu informatii despre pasii urmatori din procesul de retur.

Service produse

Daca ti s-a stricat un produs vandut de eMAG te rugam completeaza si trimite-ne formularul de reparatie produs.

Daca produsul este inca in garantie, beneficiezi gratuit de ridicarea acestuia de catre curier si repararea de catre Depanero, partener de service eMAG.

Daca produsul care ti s-a stricat a fost cumparat de la unul dintre partenerii eMAG Marketplace, pentru repararea produsului te rugam sa il contactezi direct pe acesta.

Adresa Depanero: Sema Parc, Splaiul Independentei nr. 319, Sector 6, Bucuresti

MIJLOACE DE TRANSPORT:

Metrou – Statia Petrache Poenaru

Autobuz – Linia 201

Program service: Luni – Vineri: 08:00 – 16:00; Sambata: 10:00 – 14:00
Program relatii clienti: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00

Mai multe detalii gasesti pe www.depanero.ro.

Vanzari corporate

www.emag.ro/guide/corporate
Program: Luni – Vineri: 9:00 – 18:00
Adresa: Str. Gara Herăstrău, nr. 6, Clădirea Globalworth Square, etajele 1, 2, 3, 5, 8, Sector 2, Bucuresti
Companie

S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A.
Adresa: Soseaua Virtutii, nr. 148, Sector 6, Bucuresti
CUI: RO14399840
Registrul Comertului: J40/372/2002