Pasul 1. 

Introdu adresa de e-mail pe care ai folosit-o la crearea contului. 

A screen shot of a phone

Description automatically generated

Pasul 2. 

Introdu parola contului tău. Tastează cu atenție ca să nu greșești. 🙂

Și gata! Ești logat. 

*În cazul în care ți-ai uitat parola, o poți reseta. 

A cellphone with a white screen

Description automatically generated

Apasă butonul “Ai uitat parola?” și îți vom trimite automat un mesaj cu instrucțiunile de resetare pe adresa de e-mail folosită la crearea contului. 

Accesează link-ul primit pe e-mail, completează și confirmă noua ta parola și folosește-o ca să te loghezi în cont. 

Ce faci dacă îți schimbi numărul de telefon și ai activată autentificarea multi-factor

Intră în contul de client și adaugă noul număr de telefon în secțiunea Setările contului/ Setări autentificare multi-factor, pentru că altfel nu vei mai reuși să te loghezi în cont dacă ai asocierea făcută cu vechiul număr de telefon.

Dacă nu ai făcut asta și nu te mai poți loga în contul de client, este nevoie să trimiți o cerere de actualizare a numărului de telefon la data.protection@emag.ro. Ține cont de faptul că rezolvarea situației ar putea dura câteva zile.