【Joc multiplayer】Reuneste-ti familia pentru a juca impreuna, joc de logica matematica. Construiti din lemn, exercitati coordonarea mana-ochi a copiilor, gandirea independenta, capacitatea de gandire logica.
【Gandire logica】Cultivati simtul digital al logicii, prindeti capatul cardului, utilizarea permutarii si combinatiei digitale divizate si a altor strategii pentru a sorta cartile. Benefic pentru dezvoltarea copiilor este numarul de gandire logica.
【Flexibilitate】Ajustati strategia de joc a cartilor de joc pentru a imbunatati flexibilitatea gandirii. Observati-va propriile carti si cartile de pe masa, analizati situatia chiar daca ajustati strategia de carti, invatati cum sa numarati cartile poate ajuta, de asemenea, copiii sa isi imbunatateasca capacitatea de calcul.
【Stabilirea unui simt al regulilor】Jocuri amuzante, comunicare si interactiune fata in fata, permitandu-le copiilor sa simta ca regulile lumii reale se schimba. Exercitati memoria cognitiva.
Interactiunea parinte-copil] Jucati rolul de parinti, insotiti copilul sa creasca impreuna, cresteti capacitatea practica a copilului.
【Introducere in joc】
1.Shuffle
Amestecati cardul de numar acopera, apoi 7 (in functie de preferintele personale poate codifica orice numar) codificati o gramada stivuite impreuna, puteti, de asemenea, pune cartile, iar apoi fiecare jucator pentru a extrage 14 carti pe propriul rack de carti.
2. Pachet de carti
Exista doua tipuri de pachete legale in joc:
<1> Un grup este format din trei sau patru carti de acelasi numar, dar de culori diferite.
<2> Un grup drept este format din trei sau mai multe carti de aceeasi culoare cu numere consecutive (numarul 1 este intotdeauna cel mai mic numar si nu poate fi urmat de numarul 13).
3. Ruperea ghetii
Prima data cand un jucator joaca o carte se numeste Icebreaker, regula Icebreaker este ca jucatorul trebuie sa adune valoarea primei combinatii de carti jucate, iar totalul trebuie sa fie mai mare sau egal cu 30, sau pot fi jucate doua sau mai multe combinatii in acelasi timp, atata timp cat valoarea totala a cartilor jucate este mai mare de 30 de puncte, atunci gheata este sparta.
Fiecare familie trebuie sa finalizeze propria actiune de spargere a ghetii inainte de a putea incepe sa joace carti pentru a continua jocul (odata ce gheata este sparta, nu mai este nevoie sa o sparga din nou), spargatorul de gheata poate fi carti normale pentru a juca jocul, in cazul in care este randul lui yo nu au fost in masura sa joace numarul total de combinatii de carti poate depasi 30 de puncte, trebuie sa continue sa traga cartile la propriile rafturi de carti, curentul ia cartile trebuie sa fie asteptat pana la urmatoarea runda a urmatoarei runde a urmatoarei runde a urmatoarei ori pentru a putea juca, cartea.
4. Carti de joc
In rundele care urmeaza rundei de spargere a ghetii a unui jucator, jucatorul respectiv poate adauga carti din raftul sau la orice pachet de pe masa. In orice runda in care un jucator nu poate adauga carti la pachetul de pe masa sau nu poate juca un pachet nou, jucatorul respectiv trebuie sa traga o carte din pachet si sa incheie runda. Un jucator nu poate juca o carte imediat dupa ce a extras o carte, ci trebuie sa astepte pana la randul sau urmator pentru a juca o carte.
Jocul continua pana cand un jucator a jucat toate cartile din pachetul sau si apoi striga [Rummy] Jocul se incheie. Jucatorii isi calculeaza fiecare scorul total (vezi Calcularea scorurilor). Daca pachetul este gol si niciun jucator nu a jucat toate cartile din raft, jocul continua pana cand toti jucatorii nu mai pot juca o carte. Jocul se incheie.
Primul jucator care joaca toate cartile din raft castiga jocul!
【Calcularea scorului】
Cand un jucator a jucat toate cartile din raftul sau si a strigat "Rummy", ceilalti jucatori vor juca fiecare cartile ramase in rafturile lor.
Atunci cand un jucator a jucat toate cartile din raftul sau si a strigat "Rummy", ceilalti jucatori aduna valoarea cartilor ramase in rafturile lor, iar aceasta devine scorul de infrangere pentru runda respectiva (scor negativ).
Scorul castigatorului este numarul pozitiv al sumei scorurilor tuturor invinsilor. Prin urmare, la sfarsitul fiecarui joc si al fiecarei runde
Prin urmare, la sfarsitul fiecarui joc si al fiecarei runde, scorul castigatorului ar trebui sa fie egal cu suma scorurilor invinsilor. Puteti verifica acest lucru pentru a vedea daca aveti
Puteti verifica acest lucru pentru a vedea daca ati inregistrat un scor gresit.
✿Specificatii: Dimensiunea pachetului: 335 * 175* 70 mm
★Nota:
1.Datorita diferentei dintre diferite monitoare, este posibil ca imaginea sa nu reflecte culoarea reala a articolului. Garantam ca stilul este acelasi cu cel prezentat in imagine.
2.Datorita masuratorilor manuale si a diferitelor metode de masurare, va rugam sa permiteti o abatere de 1-3cm. Va multumim!