eStore
Payserv Consulting Srl este o firmă de comerţ infintata in anul 2013, orientată spre viitor, cu activitate pe plan national si cu un portofoliul de produse foarte variat care se mareste constant. De-a lungul timpului am extins gama de produse in functie de feedback-ul primit de la clienti iar compania este intr-o dinamica continua incercand sa satisfacem astfel dorintele si nevoile tuturor clientilor nostri. Payserv Consulting Srl este formata dintr-o echipa tanara si dinamica, care si-a propus sa aduca pe piata din Romania numai produse de inalta calitate, cu raport de calitate/pret foarte bun, pentru a-i satisface si pe cei mai exigenti cumparatori. Oferim produse si servicii de calitate pentru cei care preţuiesc timpul.
Denumirea companiei: PAYSERV CONSULTING S.R.L.
Adresa Sediului Social: Str. Interioară 3 INCINTA AGROSTAR CONSTANTA SA, BIROUL NR.14, Constanta, Constanta, 900330
Cod unic de inregistrare: 32254180
Nr. Reg. Comertului: J13/3116/2021
IBAN: RO19BTRLRONCRT0I21587301
Banca: BANCA TRANSILVANIA S.A.
Suport: Găsește răspunsuri pe eMAG Help
Statut: Comerciant
Cod CAEN: 4619
Adresa Sediului Fiscal: Str. Interioară 3, , Mun. Constanţa, CONSTANŢA
Comerciantul declară pe propria răspundere și garantează că produsele comercializate prin intermediul platformei eMAG respectă legislația aplicabilă în Uniunea Europeană.
Informatii utile
Politica de confidentialitate promovata de Payserv Consulting Srl explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Payserv Consulting Srl nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: +40371783286.
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: +40371783286.
In cazul in care doriti sa returnati produse comandate de la acest partener eMAG Marketplace, aveti posibilitatea de a face acest lucru prin Curier / Locker. Fiecare comerciant de pe platforma eMAG isi poate stabili independent modalitatea prin care accepta retururi, de aceea este important sa consultati aceasta sectiune inainte sa formulati cererea de retur. Mai jos veti regasi intreaga politica de retur a partenerului nostru:
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va
retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur
aici.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind
drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din
contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de
14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta
decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu
exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin
tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de
la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom
efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu
exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi
se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa
Strada Capitam Preotescu Gheorghe, nr 28, Sectorul 4, Bucuresti, 040175
fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat
retragerea.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei
de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele
necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu
privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Toate produsele comercializate de Payserv Consulting Srl beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 luni de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Operatorii din call-center-ul nostru sunt disponibili sa raspunda oricarei solicitari iar departamentul tehnic dedicat este gata sa va ajute pentru configurarea si instalarea produselor achizitionate din magazinul nostru in intervalul L-V 9.30-16.30 .
Puteti contacta call-center-ul nostru pentru departamentul Tehnic la numarul de telefon +40371783286 sau prin intermediul aplicatiei WhatsAPP.
Factura de achizitie este urcata electronic in contul clientului.
Societatea este platitoare de TVA.
Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
-
In perioada 2023-11-20 - 2024-01-31
, taxa de livrare pentru comenzi este de 15.99 lei
.
-
In perioada 2022-12-07 - 2023-12-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Scaune auto copii, este de 24.9 lei.
-
Incepand cu 2022-04-13
comenzile cu valoare mai mare de 499 lei
beneficiaza de livrare gratuita.
Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 499 lei este de 19.9 lei.
-
In perioada 2022-03-31 - 2023-11-30
, comenzile care contin produsul: Trambulina pentru copii 183CM "KinderVIBE”, Scara de Acces inclusa, Plasa de Protectie, Multicolora beneficiaza de livrare Gratuita.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Activitatea principală
4619 - Intermedieri în comerţul cu produse diverse
Activităţi secundare
4729 - Comerţ cu amănuntul al altor produse alimentare, în magazine specializate
4791 - Comerţ cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet
5520 - Facilităţi de cazare pentru vacanţe şi perioade de scurtă durată
5610 - Restaurante
5621 - Activităţi de alimentaţie (catering) pentru evenimente
5629 - Alte servicii de alimentaţie n.c.a.
5630 - Baruri şi alte activităţi de servire a băuturilor
6810 - Cumpărarea şi vânzarea de bunuri imobiliare proprii
6820 - Închirierea şi subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate
7022 - Activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management
7721 - Activităţi de închiriere şi leasing cu bunuri recreaţionale şi echipament sportiv
Denumire: Punct de lucru
Sediul secundar din:Bucureşti Sectorul 4, Strada GHEORGHE PREOŢESCU CĂPITAN, Nr. 28
Sediul secundar din:Municipiul Călăraşi, Strada BUCUREŞTI, Nr. 77, Judet Călăraşi
Date de contact
Nr. tel: +40765842916
E-mail: payservconsulting@gmail.com
Politica de confidentialitate promovata de Payserv Consulting Srl explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Payserv Consulting Srl nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: +40371783286.
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: +40371783286.
In cazul in care doriti sa returnati produse comandate de la acest partener eMAG Marketplace, aveti posibilitatea de a face acest lucru prin Curier / Locker. Fiecare comerciant de pe platforma eMAG isi poate stabili independent modalitatea prin care accepta retururi, de aceea este important sa consultati aceasta sectiune inainte sa formulati cererea de retur. Mai jos veti regasi intreaga politica de retur a partenerului nostru:
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va
retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur
aici.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind
drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din
contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de
14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta
decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu
exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin
tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de
la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom
efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu
exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi
se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa
Strada Capitam Preotescu Gheorghe, nr 28, Sectorul 4, Bucuresti, 040175
fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat
retragerea.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei
de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele
necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu
privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Toate produsele comercializate de Payserv Consulting Srl beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 luni de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Operatorii din call-center-ul nostru sunt disponibili sa raspunda oricarei solicitari iar departamentul tehnic dedicat este gata sa va ajute pentru configurarea si instalarea produselor achizitionate din magazinul nostru in intervalul L-V 9.30-16.30 .
Puteti contacta call-center-ul nostru pentru departamentul Tehnic la numarul de telefon +40371783286 sau prin intermediul aplicatiei WhatsAPP.
Factura de achizitie este urcata electronic in contul clientului.
Societatea este platitoare de TVA.
Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
-
In perioada 2023-11-20 - 2024-01-31
, taxa de livrare pentru comenzi este de 15.99 lei
.
-
In perioada 2022-12-07 - 2023-12-31
, taxa de livrare pentru comenzile care contin produse din categoria Scaune auto copii, este de 24.9 lei.
-
Incepand cu 2022-04-13
comenzile cu valoare mai mare de 499 lei
beneficiaza de livrare gratuita.
Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 499 lei este de 19.9 lei.
-
In perioada 2022-03-31 - 2023-11-30
, comenzile care contin produsul: Trambulina pentru copii 183CM "KinderVIBE”, Scara de Acces inclusa, Plasa de Protectie, Multicolora beneficiaza de livrare Gratuita.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Activitatea principală
4619 - Intermedieri în comerţul cu produse diverse
Activităţi secundare
4729 - Comerţ cu amănuntul al altor produse alimentare, în magazine specializate
4791 - Comerţ cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet
5520 - Facilităţi de cazare pentru vacanţe şi perioade de scurtă durată
5610 - Restaurante
5621 - Activităţi de alimentaţie (catering) pentru evenimente
5629 - Alte servicii de alimentaţie n.c.a.
5630 - Baruri şi alte activităţi de servire a băuturilor
6810 - Cumpărarea şi vânzarea de bunuri imobiliare proprii
6820 - Închirierea şi subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate
7022 - Activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management
7721 - Activităţi de închiriere şi leasing cu bunuri recreaţionale şi echipament sportiv
Denumire: Punct de lucru
Sediul secundar din:Bucureşti Sectorul 4, Strada GHEORGHE PREOŢESCU CĂPITAN, Nr. 28
Sediul secundar din:Municipiul Călăraşi, Strada BUCUREŞTI, Nr. 77, Judet Călăraşi
Date de contact
Nr. tel: +40765842916
E-mail: payservconsulting@gmail.com