Statie de calcat cu abur Philips PerfectCare Elite Advanced GC9682/80, 2700W, 8 bari, jet de abur continuu 165 g/min, jet de abur 600g, talpa T-ionicGlide, tehnologie OptimalTemp, rezervor 1.8L, sistem Easy De-Calc Plus, Auriu/Negru
Estimat livrare în:
Alte oferte
Se încarcă
Se încarcă
Descriere
Specificatii
Caracteristici generale
Tip produs | Statie de calcat |
Tip | Orizontal |
Utilizare | Rezidential |
Functii | Anticalcar Oprire automata Sistem blocare Cu boiler |
Continut pachet | 1 x Statie de calcat |
Tehnologie | ECO OptimalTEMP T-ionicGlide |
Culoare | Auriu Negru |
Specificatii tehnice
Putere | 2700 W |
Tip panou de comanda | Mecanic |
Presiune maxima | 8 bar |
Capacitate recipient apa | 1.8 l |
Material talpa | Titanium |
Debit abur (g/min) | 165 |
Debit jet abur (g/min) | 600 |
Dimensiuni
Lungime furtun | 1.9 m |
Lungime cablu | 2 m |
Greutate | 5.1 Kg |
Brand: Philips
Pretul produsului include costul de 4.62 lei aferent colectarii, tratarii si eliminarii DEEE.
eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. In conformitate cu prevederile OUG 140/2021, produsele beneficiaza de garantie legala de conformitate de 24 de luni, cu exceptia continutului digital sau al serviciilor digitale, in cazul carora garantia legala de conformitate este de 60 de luni, potrivit OUG 141/2021. Prevederile anterior mentionate nu sunt aplicabile in cazul produselor alimentare.
Se încarcă
Se încarcă
Review-uri (256 de review-uri)
Foarte multumit
Adauga comentariu
Decent
Adauga comentariu
Excelent
Adauga comentariu
Nemultumita
Adauga comentariu
Nu recomand
Adauga comentariu
Bună Bogdan,
Suntem bucuroși să fim alături de tine. Pentru a te asista cu mai multe informații, te rugăm să mutăm această conversație și să ne contactezi printr-un mesaj privat, pe Facebook sau pe WhatsApp.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa Philips Home Living
Foarte bun,
Adauga comentariu
Se încarcă
Se încarcă
Intrebarile si raspunsurile clientilor (12 intrebari)
Buna ziua,
Am cumparat statia de calcat in Noiembrie 2021. Acum nu mai scoate abur si intre timp a iesit din garantie. Unde o pot trimite pentru reparatie?
Multumesc,
Ioana Editează
Bună,
Ne pare rău că întâmpini probleme cu stația. Recomandăm efectuarea detartrării pentru restabilirea funcție de abur. Dacă problema persistă, stația trebuie verificată în service. Găsești lista cu service-urile locale aici: esdrom.ro/locatii-service/, iar în josul paginii poți selecta județul
Îți mulțumim,
Echipa Philips Home Living
Răspunsul oferit a fost elaborat în conformitate cu manualul tehnic de funcționare/ specificațiile produsului, are scop informativ și nu modifică/ alterează în vreun fel responsabilitățile de orice natură ale vânzătorului și/ sau a unității de service autorizat.
Editează
Buna ziua, ledul easy decalc si piutiul nu se opreste chiar daca am golit recipientul. Ce pot face sa pot folosi statia? Editează
Bună,
Recomandăm efectuarea detartrării tălpii stației de călcat și repetarea procedurii de detartrare easy de calc conform instrucțiunilor din manual.
Îți mulțumim,
Echipa Philips Home Living
Răspunsul oferit a fost elaborat în conformitate cu manualul tehnic de funcționare/ specificațiile produsului, are scop informativ și nu modifică/ alterează în vreun fel responsabilitățile de orice natură ale vânzătorului și/ sau a unității de service autorizat.
Editează
Bună! Statia mea de călcat tocmai a ieșit din garanție si surpriză, la cateva zile se defectează! Nu mai scoate deloc abur. Puteti sa imi dați un nr de tel unde pot beneficia de servicii de reparație post garanție? Pt Cluj-Napoca. Mulțumesc Editează
Bună,
Ne pare rău că întâmpini probleme cu stația. Te rugăm să ne scrii pe WhatsApp la numărul 031.133.38.38 pentru a verifica situația.
Îți mulțumim,
Echipa Philips Home Living
Răspunsul oferit a fost elaborat în conformitate cu manualul tehnic de funcționare/ specificațiile produsului, are scop informativ și nu modifică/ alterează în vreun fel responsabilitățile de orice natură ale vânzătorului și/ sau a unității de service autorizat.
Editează
Buna ziua, recipientul in care se pune apa, a inceput sa curga prin orificiul din capat. Ce pot face in aceasta situatie? Editează
Bună,
Ne pare rău pentru această situație. Recomandăm ca stația să ajungă în service pentru verificări amănunțite și pentru soluționare.
Îți mulțumim,
Echipa Philips Home Living
Răspunsul oferit a fost elaborat în conformitate cu manualul tehnic de funcționare/ specificațiile produsului, are scop informativ și nu modifică/ alterează în vreun fel responsabilitățile de orice natură ale vânzătorului și/ sau a unității de service autorizat.
Editează
Bună ziua!
Cablul care face legătura între boiler și fier se încinge foarte tare. Este normal?
mulțumesc! Editează
Bună,
Da, este normal ca furtunul să se încălzească deoarece aburul fierbinte trece direct prin furtun pentru a ajunge la fier.
Îți mulțumim,
Echipa Philips Home Living
Răspunsul oferit a fost elaborat în conformitate cu manualul tehnic de funcționare/ specificațiile produsului, are scop informativ și nu modifică/ alterează în vreun fel responsabilitățile de orice natură ale vânzătorului și/ sau a unității de service autorizat.
Editează
Buna ziua. Chiar daca decalcifierea o fac de fiecare data cand se aprinde semnalul sonor, talpa statiei este plina de calcar. Cum as putea curata doar talpa? Multumesc Editează
Bună,
Te rugăm să verifici că tipul de apă utilizat este în regulă pentru stație. Dacă apa este dură în zona ta atunci recomandăm să utilizezi apă demineralizată în loc de apa de la robinet. Găsești instrucțiunile de detartrare a tălpii fierului de călcat în manual aici: www.documents.philips.com/assets/20210511/3517cd25776d46158171ad250114e86c.pdf, la pagina 81.
Îți mulțumim,
Echipa Philips Home Living
Răspunsul oferit a fost elaborat în conformitate cu manualul tehnic de funcționare/ specificațiile produsului, are scop informativ și nu modifică/ alterează în vreun fel responsabilitățile de orice natură ale vânzătorului și/ sau a unității de service autorizat.
Editează
Buna ziua! Am curățat talpa aparatului dupa cum scrie in instrucțiuni. Am pus 900 ml de apa in orificiul easy de calc, am ținut aburul pornit până a ieșit apa si a început sa dea iarăși abur. Întrebarea mea este următoarea: Scot apa ramasa din orificiul easy de calc? Editează
Bună,
Da, după terminarea procesului de detartrare trebuie să arunci apa rămasă în recipient.
Îți mulțumim,
Echipa Philips Home Living
Răspunsul oferit a fost elaborat în conformitate cu manualul tehnic de funcționare/ specificațiile produsului, are scop informativ și nu modifică/ alterează în vreun fel responsabilitățile de orice natură ale vânzătorului și/ sau a unității de service autorizat.
Editează
Buna ziua! @Philips Romania, pot folosi DOAR apa demineralizata, fara a o mixa cu apa de la robinet? Nu este foarte clar scris in manual.
Multumesc! Editează
Bună,
Da, poți utiliza doar apă demineralizată la stația de călcat.
Îți mulțumim,
Echipa Philips
Răspunsul oferit a fost elaborat în conformitate cu manualul tehnic de funcționare/ specificațiile produsului, are scop informativ și nu modifică/ alterează în vreun fel responsabilitățile de orice natură ale vânzătorului și/ sau a unității de service autorizat.
Editează
Buna ziua.
Am achizitionat de cateva zile aceasta statie de calcat dar…. As avea o intrebare, poate ma ajuta cineva cu un raspuns: cand pompa de apa actioneaza, se aude un zgomot metalic si nu stiu daca este normal, ma poate ajuta cine cu un raspuns?
Multumesc frumos! Editează
Bună,
Este normal ca stația să scoată un sunet mai ciudat la început până se amorsează pompa.
Îți mulțumim,
Echipa Philips
Răspunsul oferit a fost elaborat în conformitate cu manualul tehnic de funcționare/ specificațiile produsului, are scop informativ și nu modifică/ alterează în vreun fel responsabilitățile de orice natură ale vânzătorului și/ sau a unității de service autorizat.
Editează
Bună ziua.
As dori să știu dacă se poate călca cu aceasta statie de calcat si pe verticala, de exemplu perdele pe beam direct? Editează
Bună,
Da, stația poate fi utilizată și pentru a călca materialele pe verticală.
Îți mulțumim,
Echipa Philips
Răspunsul oferit a fost elaborat în conformitate cu manualul tehnic de funcționare/ specificațiile produsului, are scop informativ și nu modifică/ alterează în vreun fel responsabilitățile de orice natură ale vânzătorului și/ sau a unității de service autorizat.
Editează
Philips Home Living Cont oficial 21 Ian 2025 Editează
Ne pare rău pentru situația ta!
Pentru a oferi cea mai bună soluție te rugăm să ne furnizezi mai multe detalii despre situația întâmpinată într-un mesaj privat prin Facebook Messenger sau WhatsApp +40 31 1333838, Luni-Duminică 9:00-21:00.
Suntem aici pentru a te asigura că vei fi pe deplin mulțumit de experiența ta cu noi,
Echipa Philips Home Living