MindHub este o scoala de programare pentru copii si adolescenti cu varste intre 6 si 15 ani.
Academie inovatoare de programare pentru copii. La MindHub copiii isi dezvolta logica si analitica prin studierea fundamentelor programarii.
Programare adaptata categoriei de varsta.
La cursurile noastre de programare folosim un limbaj de programare propriu, inovator, dezvoltat special pentru varsta si abilitatile elevilor. Curriculumul MindHub este separat in 5 segmente de varsta.
Un nivel de cursuri de educatie digitala pentru copiii cu varste intre 8-9 ani
4 luni de curs pentru bazele programarii, cu prezenta saptamanala si sesiuni a cate 2 ore (in total 64 de ore de curs) - vom folosi tablete, roboti, laptopuri, alaturi de o curicula certificata international, lucrand in 10 medii de programare.
Cu acest program, ne propunem sa dezvoltam in copii abilitati analitice si logice de gandire, abilitati de rezolvare a problemelor, abilitati si competente digitale, care sa pregateasca copiii pentru dezvoltarea lor viitoare. Aici ne focusam pe invatare a fundamentelor in programare in decurs de cateva module, sub forma unei formari orientate spre proiect, cu o tranzitie lenta in ultima parte catre limba de programare Python, cu care copiii pot crea aplicatii complexe, cum ar fi jocuri, site-uri web si multe altele . Sistemul nostru cuprinzator de formare este orientat spre construirea unui mediu social, lucrand in echipe mici in care copiii isi pot dezvolta abilitatile sociale si calitatile de prezentare.
Un nivel = 4 Module Un modul = 8 sedinte O sedinta = 120 minute
Nivelul 1 - Am cunoscut lumea blocurilor (programarea cu blocuri)
Acest nivel este prima intalnire a micilor nostri programatori din segmentul Intermediar cu programarea cu blocuri de cod si fundamentele programarii. In cadrul Nivelului 1, copiii invata caracteristicile de baza ale sistemului informatic, se familiarizeaza cu conceptele precum software si hardware, care este diferenta dintre ele si care dintre aceste parti le vor studia la curs. De asemenea, copiii se familiarizeaza cu conceptele program, instructiune, prioritate, mediu de programare si ce este algoritmul. Toate acestea se invata programand comportamentul robotilor si creand animatii interesante. La acest nivel, copiii cu varsta cuprinsa intre 8 si 9 ani se familiarizeaza cu actiunile repetate si ramificatia programelor, precum si ce sunt evenimentele, in timp ce creaza jocuri interesante in diferite medii de programare. Acest nivel isi propune sa familiarizeze copiii cu conceptele principale ale lumii programarii si sa puna bazele pe care acestia pot incepe sa dezvolte cunostinte suplimentare in urmatoarele niveluri. Pentru a obtine rezultate mai bune in acest nivel, ne bazam pe utilizarea diferitelor instrumente, cum ar fi programarea robotilor, software si hardware special, diferite medii de programare pentru a pastra atentia copiilor si pentru a le da posibilitatea de a intelege conceptele implicandu-i in lucrul cu diverse instrumente si medii de programare.
Nivelul 2 - Scriu cod in diferite IDE-uri si creez jocuri
Nivelul “Avansat in programarea blocurilor de cod" include aplicarea practica a cunostintelor dobandite in nivelurile anterioare, compilarea algoritmilor complecsi si imbunatatirea cunostintelor despre variabile. La acest nivel, copiii au sansa de a-si testa cunostintele prin crearea de jocuri complexe. Aici copiii invata sa lucreze cu mai mult de o variabila si isi definesc singuri tipurile de variabile, in functie de ce au nevoie pentru crearea jocurilor. La acest nivel, copiii programeaza comportamentul robotilor si folosesc variabilele pentru prima data. Nu in ultimul rand, la acest nivel, copiii invata cum sa citeasca un cod dat si sa-l depaneze - adica depanarea unui program. Folosim diverse medii de programare si instrumente hardware, deoarece este foarte important pentru copiii cu varsta intre 6 si 7 ani sa vada imediat rezultatul programului pe care l-au creat si modul in care se modifica acesta schimband una sau mai multe instructiuni.
Nivelul 3 - Concepte de programare avansata
In acest nivelul copiii se confrunta cu izolarea algoritmilor in functii si proceduri, folosind programarea blocurilor de cod in medii diferite. Ei isi consolideaza capacitatea de a lucra cu variabile, de a crea jocuri interactive si de a programa roboti si placi "Microbit". Se familiarizeaza cu termenul "registru de memorie" si creaza proiecte interesante in partea aplicata a nivelului.
Locatie: curs fizic, in sediul din str Traian nr 3, Bucuresti
Regulamentul detaliat al campaniei poate fi vizualizat aici.
Anexa la Regulament poate fi consultata aici.